Drengetøj str. 62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.313 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

AndreasMor84

Jeg har en lille pose brugt drengetøj i str. 62 som jeg gerne vil give væk, da det fylder. Noget mere brugt end andet.
Kan afhentes i Søborg eller efter aftale i Lyngby eller Rødovre.
Alternativt kan det afhentes i randers eller Horsens i uge 6/7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Babydream<3

Jeg vil gerne hente det. Bor i Ballerup, så Lyngby er perfekt.

Anmeld

22. januar 2012

AndreasMor84

Babydream<3 skriver:

Jeg vil gerne hente det. Bor i Ballerup, så Lyngby er perfekt.

Lyngby kan aftales så fremt jeg skal i centret;-)

Anmeld

22. januar 2012

4xGreve

Hvis det ikke er afsat er jeg meget intresseret i at hente det i randers eller betale porto... 

Anmeld

22. januar 2012

AndreasMor84

Jeg kan godt lave så der bliver lidt til dig:-) sender ikke men tager det gerne med til randers i uge 7.

4xGreve skriver:

Hvis det ikke er afsat er jeg meget intresseret i at hente det i randers eller betale porto... 

Anmeld

22. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

4xGreve skriver:

undskyld jeg lige skriver her...men hvis det er har jeg en pose str. 62 du kan hente i randers

Anmeld

22. januar 2012

4xGreve

Oliver&Troia <3 skriver:

undskyld jeg lige skriver her...men hvis det er har jeg en pose str. 62 du kan hente i randers

Det vil jeg sætte pris på...  Har nemlig ikke ret meget tøj til bettemand men har heller ikke den vilde økonomi lige pt. 

Anmeld

22. januar 2012

4xGreve

AndreasMor2011 skriver:

Jeg kan godt lave så der bliver lidt til dig:-) sender ikke men tager det gerne med til randers i uge 7.

Hehe nu skal jeg passe på med hvad jeg lover da jeg er sat til uge 7 men vil ihvertfald sætte pris på det

Anmeld

22. januar 2012

AndreasMor84

4xGreve skriver:

Hehe nu skal jeg passe på med hvad jeg lover da jeg er sat til uge 7 men vil ihvertfald sætte pris på det

Kan du ik sende en pb med din adresse så kan jeg lige se om jeg ik kan smide det af på vej op til min veninde, mandag i uge 7. Hvis jeg kan finde det. Er ikke selv fra randers!

Anmeld

22. januar 2012

4xGreve

AndreasMor2011 skriver:

Kan du ik sende en pb med din adresse så kan jeg lige se om jeg ik kan smide det af på vej op til min veninde, mandag i uge 7. Hvis jeg kan finde det. Er ikke selv fra randers!

Uhh kommer ikke fra Randers men fra langå, en lille by ca. 15km derfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.