Heej,
Grundet jeg har en dårlig skulder, har vi valgt at købe en Jungle Buggy kombivogn, grundet den er let at køre med, og der aldrig skal bruge "tryk ned" på styret metoden for at vende eller flytte på vognen - som er lige præcis det min skulder ikke vil kunne holde til..
Men da vi bor herligt på landet, skal den lille selvfølgelig sove ude, nu hvor vi har muligheden for det.. Så vil vi anskaffe os en brugt barnevogn til dette formål.. Desuden har kombivognen den ulempe at barnet vokser ud af liften allerede som 6måneders - hvorfor barnevognen så kan bruge som back up, i tilfælde hvor vi vurdere at det ikke er godt nok med kombivognen og kørepose..
Men hvad skal vi kigge efter og være opmærksomme på??
Kan læse mig frem til at Emmaljunga godt kan komme til at hænge, og er det så usmart at vælge denne, da de brugte jo har været brugt lige fra 1 til flere børn.. Og vi har desværre ikke råd til at købe begge fra ny..
Har som alternativ til Jungle Buggy, kigget lidt på Teutonia, som fåes med 360graders dreje hjul - men ikke hørt nogen erfaringer med denne..
Sidst men ikke mindst, så venter vi os jo et juni barn, og vil det være en fordel at tage højde for barnevognsfarven.. Min mor siger vi bør overveje en beige, da hendes kollega netop blev anbefalet denne farve til deres sommerbarn - men hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg beige barnevogne er herregrimme, og vil helst have en sort.. Men ALT for den lille selvfølgelig.. 

Anmeld