Svigermor kan ikke give slip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2012

Anonym trådstarter

ja er ved at blive en kende frustreret. Fra datoen blev sat, har hun haft adskillelige kommentarer om alt lige fra brudebuket, til vals, til det og det andet, og villet bestemme, bla var hun meget harm over, det ikke var min kommende mand som skulle stå for brudebuketten, hvilket var en tradition jeg ikke kendte til, eller var noget vi ville følge.
Min forlovede ville faktisk helst være fri, og har synes jeg har klaret det godt, og har ladet mig bestemme stort set alt, da han ville være fri for det meste, og synes jeg gjorde som han selv havde ønsket sig det, men bare ikke havde fantasi til at klare.
Senest er det så hans tøj som har været et problem, og der var svigermor været ude, og ville bestemme og at det skulle jeg da ikke blande mig i. Konstant blev hun ved at han skulle bruge et jakkesæt hun havde hængende, men det var gammelt og langt fra pænt. Endte med min forlovede sagde han godt kunne tænkte sig noget andet, og hun har så sagt hun i gave vil give ham tøjet. fint nok, men nu skubber hun så mig konstant på sidelinjen. hun bliver ved at sige de skal ud og købe tøj, og ignorerer konstant jeg gerne vil med, da hun bla mener skulderpuder er smart passer så bare slet ikke til min kæreste som er tynd.
Nu er det endt med, jeg har måtte lave aftale bag om ryggen på hende, så jeg kan få den alene dag med kæresten som jeg havde glædet mig til, hvor vi skulle finde hans tøj. men er bare så frustreret over hun er ved at "tage over" herhjemme, for er ikke kun ang brylluppet, men også huset og børnene, og selv hvor pyntetingene skal stå
hvad hulen gør man lige uden at virke utaknemmelig overfor den hjælp hun giver, men samtidig giver udtryk for man gerne vil have hendes hjælp, uden hun desideret tager over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

B&J

du skal snakke med din kæreste om det for lige nu syntes jeg hun bestemmer det hele og han er pisselige glad for inden bestemmer du ellers gør hans mor så han har to mødre fantastisk der bestemmer alt og han skal ingen ting gøre...

få en snak om alt det her

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du skal snakke med din kæreste om det for lige nu syntes jeg hun bestemmer det hele og han er pisselige glad for inden bestemmer du ellers gør hans mor så han har to mødre fantastisk der bestemmer alt og han skal ingen ting gøre...

Har desværre

Anmeld

22. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Har desværre

så er der vist ikke så meget at gøre

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Har desværre prøvet, men han synes ik det er så galt, da han er vant til at hun gjorde alt førhen. Han har udtalt jeg må se lidt gennem fingre med det og ellers bare sige fra, men hjælper jo bare ikke når hun ikke vil lytte

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så er der vist ikke så meget at gøre

Også det Jeg frygter

Anmeld

22. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Har desværre prøvet, men han synes ik det er så galt, da han er vant til at hun gjorde alt førhen. Han har udtalt jeg må se lidt gennem fingre med det og ellers bare sige fra, men hjælper jo bare ikke når hun ikke vil lytte

det bliver en hård kamp når kæresten endelig er ligelgad og du skal gøre det selv og når hun ikke er til at snakke med... for det er jo endelig ikke dig der skal sige fra men din kæreste

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det bliver en hård kamp når kæresten endelig er ligelgad og du skal gøre det selv og når hun ikke er til at snakke med... for det er jo endelig ikke dig der skal sige fra men din kæreste

Tak for hjælp. Han har i det mindste lovet vi sammen tager ud og kigger tøj, trods svigermors mange forsøg på at udelukke mig

Anmeld

22. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for hjælp. Han har i det mindste lovet vi sammen tager ud og kigger tøj, trods svigermors mange forsøg på at udelukke mig

det var da godt og øv øv øv øv at have sådan en svigermor men kender det desværre alt for godt

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det var da godt og øv øv øv øv at have sådan en svigermor men kender det desværre alt for godt

Ja er mega øv, hun er sød og fantastisk på mange områder, hun er bare desværre også meget bestemmende, og er som om, at det har givet lidt panik i hende, lige siden vi fortalte om brylluppet. Trels du kender til det, er nok bare du eller andet med de svigermødre, og endnu værre når det er sådan en rugemor, alle 3 drenge er over 30 og hun vasker stadig tøj for dem, og gør rent, og faderen kommer og slår græs hos dem, selv handle gør hun også tit for dem, de andre 2 bor alene uden børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.