ja er ved at blive en kende frustreret. Fra datoen blev sat, har hun haft adskillelige kommentarer om alt lige fra brudebuket, til vals, til det og det andet, og villet bestemme, bla var hun meget harm over, det ikke var min kommende mand som skulle stå for brudebuketten, hvilket var en tradition jeg ikke kendte til, eller var noget vi ville følge.
Min forlovede ville faktisk helst være fri, og har synes jeg har klaret det godt, og har ladet mig bestemme stort set alt, da han ville være fri for det meste, og synes jeg gjorde som han selv havde ønsket sig det, men bare ikke havde fantasi til at klare.
Senest er det så hans tøj som har været et problem, og der var svigermor været ude, og ville bestemme og at det skulle jeg da ikke blande mig i. Konstant blev hun ved at han skulle bruge et jakkesæt hun havde hængende, men det var gammelt og langt fra pænt. Endte med min forlovede sagde han godt kunne tænkte sig noget andet, og hun har så sagt hun i gave vil give ham tøjet. fint nok, men nu skubber hun så mig konstant på sidelinjen. hun bliver ved at sige de skal ud og købe tøj, og ignorerer konstant jeg gerne vil med, da hun bla mener skulderpuder er smart

passer så bare slet ikke til min kæreste som er tynd.
Nu er det endt med, jeg har måtte lave aftale bag om ryggen på hende, så jeg kan få den alene dag med kæresten som jeg havde glædet mig til, hvor vi skulle finde hans tøj. men er bare så frustreret over hun er ved at "tage over" herhjemme, for er ikke kun ang brylluppet, men også huset og børnene, og selv hvor pyntetingene skal stå

hvad hulen gør man lige uden at virke utaknemmelig overfor den hjælp hun giver, men samtidig giver udtryk for man gerne vil have hendes hjælp, uden hun desideret tager over