anbo skriver:
...Ja, hvad gjorde I for at slå utålmodigheden ned? Jeg er gravid, men ikke særlig langt henne (4+3), og jeg har ingen symptomer udover lidt træthed. Ved ikke om trætheden skyldes graviditeten eller bare den store omvæltning det er og så samtidig skal jeg forsøge at skrive speciale...
Jeg synes, det er svært, når jeg ingen symptomer, synes jeg har. Er vildt utålmodig for at få det bekræftet ved en scanning, men der er jo evigheder til. Hvad gjorde I? Er det en god idé at købe en tidlig scanning (fra 7+0) eller skal man bare være tålmodig og vente til NF?
uha, kan sagtens huske den der LANGE ventetid
men nyd nu den tid du har med ikke alt for mange symptomer, da jeg nåede uge 7 havde jeg kvalme derfra og til uge 20. og det kom så kraftigt igen i uge 26 .. kunne slet ikke være nogen steder for den.. og så var der mens lignende smerter, av.. og så kom plukveerne, av.. og før man ved af det, så render man rundt med en stor gravid mave som gør det næsten umuligt at gå, og ømme bryster, og så igen før man har set sig om, så skal man føde.. den sidste tid efter termin er den sværeste (også tålmodigheds mæssigt) så nyd for guds skyld den smule "frihed" der er tilbage
- Men det er det hele værd 
og tillykke med graviditeten 

Anmeld