Hvad gjorde I...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Bak

...Ja, hvad gjorde I for at slå utålmodigheden ned? Jeg er gravid, men ikke særlig langt henne (4+3), og jeg har ingen symptomer udover lidt træthed. Ved ikke om trætheden skyldes graviditeten eller bare den store omvæltning det er og så samtidig skal jeg forsøge at skrive speciale...

Jeg synes, det er svært, når jeg ingen symptomer, synes jeg har. Er vildt utålmodig for at få det bekræftet ved en scanning, men der er jo evigheder til. Hvad gjorde I? Er det en god idé at købe en tidlig scanning (fra 7+0) eller skal man bare være tålmodig og vente til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Kay

jeg fik en scanning... eller faktisk 2 fordi jeg var lige ved at skulle igang med behandling... i uge 6+1 og 8+6 fik jeg

ellers tror jeg jeg havde ventet til nf... og rolig nu... syntomerne kan sagtens nå at komme... ved mig kom de 5+0 og de var slemme! så bas på hvad du ønsker dig

Anmeld

22. januar 2012

2babygirls

anbo skriver:

...Ja, hvad gjorde I for at slå utålmodigheden ned? Jeg er gravid, men ikke særlig langt henne (4+3), og jeg har ingen symptomer udover lidt træthed. Ved ikke om trætheden skyldes graviditeten eller bare den store omvæltning det er og så samtidig skal jeg forsøge at skrive speciale...

Jeg synes, det er svært, når jeg ingen symptomer, synes jeg har. Er vildt utålmodig for at få det bekræftet ved en scanning, men der er jo evigheder til. Hvad gjorde I? Er det en god idé at købe en tidlig scanning (fra 7+0) eller skal man bare være tålmodig og vente til NF?

Gør hvad du føler for. Synes tiden gik hurtigt, men jeg havde også kun trætheden.
Ventede til jeg blev indkaldt.

Anmeld

22. januar 2012

Bak

Kay skriver:

jeg fik en scanning... eller faktisk 2 fordi jeg var lige ved at skulle igang med behandling... i uge 6+1 og 8+6 fik jeg

ellers tror jeg jeg havde ventet til nf... og rolig nu... syntomerne kan sagtens nå at komme... ved mig kom de 5+0 og de var slemme! så bas på hvad du ønsker dig

hihi, okay så må jeg jo prøve at være tålmodig

Mht. scanning, så tror jeg også det er mest fornuftigt at spare pengene Men ihh... hvor er det fristende!

Anmeld

22. januar 2012

Bak

Tina&Martin skriver:

Gør hvad du føler for. Synes tiden gik hurtigt, men jeg havde også kun trætheden.
Ventede til jeg blev indkaldt.

Tak for dit svar. Ja, jeg må jo prøve at være lidt mere tålmodig Det er sikkert det smarteste. Og hvis de får svært ved at se hjerteblink ved en tidlig scanning, så bliver jeg vel også bare endnu mere bekymret (sikkkert uden grund!).

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Vær tålmodig søde og tillykke

Anmeld

22. januar 2012

Bak

twinboys skriver:

Vær tålmodig søde og tillykke

Tak

Anmeld

22. januar 2012

2babygirls

anbo skriver:

Tak for dit svar. Ja, jeg må jo prøve at være lidt mere tålmodig Det er sikkert det smarteste. Og hvis de får svært ved at se hjerteblink ved en tidlig scanning, så bliver jeg vel også bare endnu mere bekymret (sikkkert uden grund!).

Dèt er også sjovere at se en baby end en lille bønne ;-)

Vi tog i stedet for en 4D 3D scanning i uge 32

Anmeld

22. januar 2012

baby012

anbo skriver:

uha, kan sagtens huske den der LANGE ventetid  

men nyd nu den tid du har med ikke alt for mange symptomer, da jeg nåede uge 7 havde jeg kvalme derfra og til uge 20. og det kom så kraftigt igen i uge 26 .. kunne slet ikke være nogen steder for den.. og så var der mens lignende smerter, av.. og så kom plukveerne, av.. og før man ved af det, så render man rundt med en stor gravid mave som gør det næsten umuligt at gå, og ømme bryster, og så igen før man har set sig om, så skal man føde.. den sidste tid efter termin er den sværeste (også tålmodigheds mæssigt) så nyd for guds skyld den smule "frihed" der er tilbage  

- Men det er det hele værd 

og tillykke med graviditeten 

Anmeld

22. januar 2012

Kay

anbo skriver:

hihi, okay så må jeg jo prøve at være tålmodig

Mht. scanning, så tror jeg også det er mest fornuftigt at spare pengene Men ihh... hvor er det fristende!

helt klart det er fristende kan godt forstå dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.