Hvordan føles plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

MissBee

Jeg søger idt info om hvordan plukveer føles om om det kan passe at de kommer samtidlig med at bækkenløsningen gøre mere ondt?

Min livmor bliver helt hård og gør lidt ondt i et minut el to og så er det væk....???

Min bækkenløsning startede i foringe uge og er særlig slem hvis jeg har arbejdet meget fysisk med min krop... men det er som om at det fremmer forekomsten af den hårde livmor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

livhemdrup

MissBee skriver:

Jeg søger idt info om hvordan plukveer føles om om det kan passe at de kommer samtidlig med at bækkenløsningen gøre mere ondt?

Min livmor bliver helt hård og gør lidt ondt i et minut el to og så er det væk....???

Min bækkenløsning startede i foringe uge og er særlig slem hvis jeg har arbejdet meget fysisk med min krop... men det er som om at det fremmer forekomsten af den hårde livmor??

Lyder rigtig nok om en plukve du beskriver der. Men fysisk aktivitet kan nogen gange godt forværre din bækkenløsning. Så derfor hænger de to ting nok meget godt sammen.

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

livhemdrup skriver:

Lyder rigtig nok om en plukve du beskriver der. Men fysisk aktivitet kan nogen gange godt forværre din bækkenløsning. Så derfor hænger de to ting nok meget godt sammen.

Men er der noge farligt i at have for mange plukveer? og føles en alm ve lige så dan bare kraftigere?

Anmeld

22. januar 2012

livhemdrup

MissBee skriver:

Men er der noge farligt i at have for mange plukveer? og føles en alm ve lige så dan bare kraftigere?

ja en ve er lige sådan bare MEGET kraftigere. Selvfølgelig må man ikke have alt for mange men hvornår det er for mange det ved jeg ikke. Men ved at når man får den er det kroppen som siger tag den lidt med ro. Og hvis du oveni har bækkenløsning ville jeg nok lytte til min krop om at tage den med ro.

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

livhemdrup skriver:

ja en ve er lige sådan bare MEGET kraftigere. Selvfølgelig må man ikke have alt for mange men hvornår det er for mange det ved jeg ikke. Men ved at når man får den er det kroppen som siger tag den lidt med ro. Og hvis du oveni har bækkenløsning ville jeg nok lytte til min krop om at tage den med ro.

Nå jamen så må jeg jo hellere slappe lidt mere af!!!  

Øv jeg havde sådan håbet at jeg var frisk igennem hele min gravilitet!!

Anmeld

22. januar 2012

livhemdrup

MissBee skriver:

Nå jamen så må jeg jo hellere slappe lidt mere af!!!  

Øv jeg havde sådan håbet at jeg var frisk igennem hele min gravilitet!!

Kender det godt jeg har haft bækkenløsning gennem alle mine graviditeter ikke spor sjovt.

Anmeld

22. januar 2012

MissBee

livhemdrup skriver:

Kender det godt jeg har haft bækkenløsning gennem alle mine graviditeter ikke spor sjovt.

Det er lidt øv... især fordi jeg virkelig gerne vil være en aktiv gravid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.