NF scanning imorgen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

noah3006

Uha hvor jeg glæder mig .... men er også vildt nervøs....

Jeg testede positiv i nov 2011, og var til læge d. 5 dec. Da jeg ikke rigtig har nået at havde regelmæssig mens siden sidste graviditet/fødsel blev jeg sendt ind til en tidlig scanning... det var jeg d. 15 dec. Der så jeg det lille foster med aktiv hjerte blink og alt så fint ud...men hun mente kun jeg var 6+6 der. Men ifølge min mens skulle jeg havde været 8+2 uger henne. Så er så spændt på imorgen om jeg er 13 + 6 eller de 12 + 3 som skulle passe ifølge scanning.....

Uhhhh kryds finger for alt er som det skal være... Hvorfor er man altid så nervøs....

Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

mille25

noah3006 skriver:

Uha hvor jeg glæder mig .... men er også vildt nervøs....

Jeg testede positiv i nov 2011, og var til læge d. 5 dec. Da jeg ikke rigtig har nået at havde regelmæssig mens siden sidste graviditet/fødsel blev jeg sendt ind til en tidlig scanning... det var jeg d. 15 dec. Der så jeg det lille foster med aktiv hjerte blink og alt så fint ud...men hun mente kun jeg var 6+6 der. Men ifølge min mens skulle jeg havde været 8+2 uger henne. Så er så spændt på imorgen om jeg er 13 + 6 eller de 12 + 3 som skulle passe ifølge scanning.....

Uhhhh kryds finger for alt er som det skal være... Hvorfor er man altid så nervøs....

Klem

jeg  for at alt går vel med nf scanningen i morgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.