Første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Anonym trådstarter

Heej piger.. 

Jeg har lige fået en ny kæreste, vi har ikke haft sex endnu, da vi kun har været sammen i 3 dage.. Men jeg er nervøs som om at det er min første gang.. 

Han har kun været sammen med en pige før mig, så han har ikke så meget erfaring, men jeg er stadig bange for at det ikke er godt nok og hvordan det er.. Virkelig nervøs.. 

Og så har jeg bare ikke lyst til at det bare er noget der skal overståede.. For vil virkelig gerne have det er noget specielt "første" gang.. Jeg vil rigtig gerne vente noget tid, måske en måneds tid, så det ikke lige fra starten bare handler om sex, men at vi lære hinanden at kende på eb anden måde end når sex er en stor del af hverdagen.. Men jeg er bange for at hvis han lægger op til noget, så kan jeg ikke sige fra, for jeg vil jo gerne have sex med ham, men også gerne vente

Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan sige til han at jeg gerne vil vente, men at det ikke har noget med ham at gøre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

TWT

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har lige fået en ny kæreste, vi har ikke haft sex endnu, da vi kun har været sammen i 3 dage.. Men jeg er nervøs som om at det er min første gang.. 

Han har kun været sammen med en pige før mig, så han har ikke så meget erfaring, men jeg er stadig bange for at det ikke er godt nok og hvordan det er.. Virkelig nervøs.. 

Og så har jeg bare ikke lyst til at det bare er noget der skal overståede.. For vil virkelig gerne have det er noget specielt "første" gang.. Jeg vil rigtig gerne vente noget tid, måske en måneds tid, så det ikke lige fra starten bare handler om sex, men at vi lære hinanden at kende på eb anden måde end når sex er en stor del af hverdagen.. Men jeg er bange for at hvis han lægger op til noget, så kan jeg ikke sige fra, for jeg vil jo gerne have sex med ham, men også gerne vente

Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan sige til han at jeg gerne vil vente, men at det ikke har noget med ham at gøre?  

Dejligt du har fundet dig en kæreste, tillykke med det  

Jeg synes du skal ligge klart ud for ham at du gerne vil vente lidt med sex. Og at det betyder meget for dig, at lære ham rigtig godt at kende først  

Personligt venter jeg altid men sex i et godt stykke tid. Derved finder man ud af, om de er ude efter sex, eller det faktisk er en selv de erinteresseret i

Anmeld

22. januar 2012

Dot D

Jeg synes, det er helt i orden, at du fortæller til ham, at du gerne vil, men gerne vil vente...

Vi var sammen i tre måneder inden sex, og det gik altså fint og se..... nu har vi snart været sammen i 16 år, så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skrev med ham i går.. Jeg spurgte ham hvad han selv syntes omkring sex, han sagde at han jo kun havde været sammen med en før, så han vil også gerne vente til han er helt klar og det er jeg virkelig glad for.. Så vi er begge enige om at vente til vi er klar til det..  

Anmeld

27. januar 2012

MortilCilas

Tillykke med kærligheden

Jeg havdet fået barn osv, men så fik jeg en kæreste efter 6 måneders tid, og vi putted, kyssed og sov tæt, i den første 2-3 uger før vi laved noget, og det gjorde forholdet til noget helt andet

Men med min første gang, gik der 2 måneder fra vi blev kærester til vi havde sex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.