Plukve efter sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Vil mene at det var en plukve du oplevede - plukveer kommer ved overanstrengelser og alm. fysisk aktivitet, så tror godt du kan være rolig. Får du flere af samme slags, så skal du nok lige ringe til FG og høre dem ad

/Fenja

Nemlig

Men da jeg ventede min datter, var de bare ret kraftige og denne her var så mild og slet ikke ubehagelig eller noget, men mente bare det var sådan de føltes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

AnnaK89

l.kjoeller skriver:

Jeg fik dem også så tidligt. Og fik at vide så længe det ikke blev mere end ti stykker dagligt skulle jeg ikke bekymre mig:-)

Der kom kun en og mærkede kun lige at det trak sig sammen, ingen smerte - så er ikke bekymret nu

Anmeld

21. januar 2012

babymus77

Helt normalt;-) Ved orgasme trækker livmoderen sig sammen, ligesom plukve;-))

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Nemlig

Men da jeg ventede min datter, var de bare ret kraftige og denne her var så mild og slet ikke ubehagelig eller noget, men mente bare det var sådan de føltes

Da jeg ventede Alberte havde jeg heller ikke ubehagelige plukkeveer, det var pludselige sammentrækninger, som varede et kort øjeblik. Nogle gange varede de dog lidt længere, men det var hvis jeg havde været ude at gå en lang tur eller andet fysisk.

/Fenja

Anmeld

22. januar 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Der kom kun en og mærkede kun lige at det trak sig sammen, ingen smerte - så er ikke bekymret nu

Det var godt. Er der heller ikke grund til at være:-)

Anmeld

22. januar 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Helt normalt;-) Ved orgasme trækker livmoderen sig sammen, ligesom plukve;-))

Fik ikke orgasme Det var blot en quicky

Anmeld

22. januar 2012

babymus77

AnnaKJ skriver:

Fik ikke orgasme Det var blot en quicky

Dog ganske normalt!!!:-)

Anmeld

22. januar 2012

Muffinmus

ork ja, får dem hver gang efter sex:-)har jeg også gjort med de 2 nadre, det er heeeelt normalt og følger ofte med efter især orgasmerDe kan ofte mærkes endnu mere som gravid fordi orgasmen jo trækker livmoderen sammen, lige som en plukve og fordi der så er meget mere livmorder at trække sammen i forhold til normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.