Erfaringer med denne alarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Chalala85

http://www.babysam.dk/padwicobabyalarm-938-7391421328938

Er blevet tilbudt denne af en veninde men kender den slet ikke... så ville lige høre i søde piger om i kender til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Annana89

Vi har købt i samme mærke, dog ikke samme model! Indtil videre er vi vi meget tilfredse med dem!

Anmeld

21. januar 2012

Chalala85

Annana89 skriver:

Vi har købt i samme mærke, dog ikke samme model! Indtil videre er vi vi meget tilfredse med dem!

Hvordan er batteritiden på dem?

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Vi har den model og de er super gode. Der er intet galt med kvaliteten og de virker efter hensigten. Jeg synes i hvert fald at de er pengene værd.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2012

Chalala85

Fenja09 skriver:

Vi har den model og de er super gode. Der er intet galt med kvaliteten og de virker efter hensigten. Jeg synes i hvert fald at de er pengene værd.

/Fenja

Ihh det lyder super godt. Når jeg googler for jeg både gode og dårlige ting frem og ja herinde får man altid et godt billede af produktet

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Chalala85 skriver:

Ihh det lyder super godt. Når jeg googler for jeg både gode og dårlige ting frem og ja herinde får man altid et godt billede af produktet

Vores datter bliver 5 måneder d. 1 Februar og vi har endnu ikke skiftet batterierne. Så synes de virker rigtig fint  men ja, der vil altid være for og imod et produkt, så det skal jo nok prøves af en selv

Anmeld

21. januar 2012

Chalala85

Fenja09 skriver:

Vores datter bliver 5 måneder d. 1 Februar og vi har endnu ikke skiftet batterierne. Så synes de virker rigtig fint  men ja, der vil altid være for og imod et produkt, så det skal jo nok prøves af en selv

Det er da en meget god statestik i har indtil videre.. tror sørme jeg håber op dem så. For dem til en super pris, så andet ville måske også være dumt

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Chalala85 skriver:

Det er da en meget god statestik i har indtil videre.. tror sørme jeg håber op dem så. For dem til en super pris, så andet ville måske også være dumt

Ja jeg vil i hvert fald mene, at du sagtens kan købe dem, hvis de ellers er i en ok stand

Vi købte dem til 900 kr på bud, så de er jo ret dyre og derfor også vigtigt at de lever op til en vis standard.

Anmeld

21. januar 2012

Chalala85

Fenja09 skriver:

Ja jeg vil i hvert fald mene, at du sagtens kan købe dem, hvis de ellers er i en ok stand

Vi købte dem til 900 kr på bud, så de er jo ret dyre og derfor også vigtigt at de lever op til en vis standard.

De er næsten helt nye, brugt i 4 måneder og kan købe dem for 300.. så det er lige til at være med på vil jeg mene. Og de er endnu dyrere i babysam pt så jeg.. 1300,. 

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Hvis du kan få dem for 300 kr og de er fejlfrie, så har du gjort et køb  De koster 1295 kr i Babysam, men havde dem på tilbud i sommers til 900 kr og så valgte vi at købe dem, selvom alle jeg kender har Nova eller hvad de nu hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.