Moonsand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Er der nogen der har prøvet det?
Er det noget ved?
Og hvordan fungerer det egentlig... falder de der figurer ikke fra hinanden når man tager dem ud af formen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

LineD

Lærke (min kære mands lillesøster) er 8 år og har haft hendes et lille stykke tid, det er til stor morskab for store og små, nej figurerne falder ikke bare sådan fra hinanden, men det er ikke noget jeg ville foreslå mindre børn...
Der er en del løse ting og det er ikke bare sådan liiige at lege med, men Lærke er meget glad for det. - Men igen hun er også 8

Anmeld

12. marts 2009

Frederikke80

LineD skriver:

Lærke (min kære mands lillesøster) er 8 år og har haft hendes et lille stykke tid, det er til stor morskab for store og små, nej figurerne falder ikke bare sådan fra hinanden, men det er ikke noget jeg ville foreslå mindre børn...
Der er en del løse ting og det er ikke bare sådan liiige at lege med, men Lærke er meget glad for det. - Men igen hun er også 8

Tak for svar

Kan godt være min pige er for lille så... hun er 4½. Synes bare det ser så spændende ud...

Anmeld

12. marts 2009

LineD

Rikke skriver:

Tak for svar

Kan godt være min pige er for lille så... hun er 4½. Synes bare det ser så spændende ud...

Jeg tror somend, hvis du har et halvt øje på hende når hun leger med det at hun vil kunne lege med det

Det var os der købte det til lærke i sin tid da jeg bare MÅTTE prøve det (Man er vel lidt et legebarn ) ...

Men jeg synes da det var et forsøg værd Ellers kan man jo altid pakke det væk igen et års tid endnu

Anmeld

12. marts 2009

Frederikke80

LineD skriver:

Jeg tror somend, hvis du har et halvt øje på hende når hun leger med det at hun vil kunne lege med det

Det var os der købte det til lærke i sin tid da jeg bare MÅTTE prøve det (Man er vel lidt et legebarn ) ...

Men jeg synes da det var et forsøg værd Ellers kan man jo altid pakke det væk igen et års tid endnu

Kan godt følge dig, jeg vil nemlig også VILDT gerne se hvad det er for noget og prøve at lege med det. Så er det godt jeg kan bruge min datter som undskyldning!
Aih, tror jeg vil prøve at købe det, og som du siger gemmer jeg det bare væk et stykke tid hvis det viser sig hun er for lille til det.

Anmeld

13. marts 2009

fam.4xc

Rikke skriver:

Tak for svar

Hej Rikke,.

Caroline har haft det det sidste års tid så jeg synes da ik hun er for lille.

Hun leger med det ved bordet og har et underlag under så det er lige til at feje op hvis der ryger noget udenfor og hun får virkelig mange timer til at gå med det....

Kan varmt anbefale det herhjemmefra

Anmeld

13. marts 2009

Frederikke80

fam.4xc skriver:

Hej Rikke,.

Caroline har haft det det sidste års tid så jeg synes da ik hun er for lille.

Hun leger med det ved bordet og har et underlag under så det er lige til at feje op hvis der ryger noget udenfor og hun får virkelig mange timer til at gå med det....

Kan varmt anbefale det herhjemmefra

Takker

Har købt en pakke i dag, med sådan nogen pony-forme. Så når hun kommer hjem fra weekend på søndag, så skal vi dælme lege med sand

Men altså... hvordan hænger det sand sammen?? Forstår det altså ikke
helt...

Anmeld

13. marts 2009

fam.4xc

Rikke skriver:

Takker

Har købt en pakke i dag, med sådan nogen pony-forme. Så når hun kommer hjem fra weekend på søndag, så skal vi dælme lege med sand

Men altså... hvordan hænger det sand sammen?? Forstår det altså ikke
helt...

Aner det ik men det gør det altså

Anmeld

14. marts 2009

Frederikke80

fam.4xc skriver:

Aner det ik men det gør det altså

Glæder mig til at prøve det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.