er det et tegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

MissTas

jeg har de sidste to dage haft så mange smerter i mit bækken.. sådan nede i skridtet/lysken.. lige i trussekanten hele vejen der hvor benene sidder fast hvis man kan sige det sådan, hehe.. og det gør vanvittig ondt.. går som om jeg har en kæmpe appelsin mellem benene og samtidig har jeg mens lign smerter i underlivet .. har en forholdsvis stor baby i maven.. 35+3 = 2878g og har en del fostervand ..

er 35+5 nu.. kan det være tegn på en fødsel indenfor de næste par uger eller er det bare ønsketænkning fra min side af.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Clisolka

MissTas skriver:

jeg har de sidste to dage haft så mange smerter i mit bækken.. sådan nede i skridtet/lysken.. lige i trussekanten hele vejen der hvor benene sidder fast hvis man kan sige det sådan, hehe.. og det gør vanvittig ondt.. går som om jeg har en kæmpe appelsin mellem benene og samtidig har jeg mens lign smerter i underlivet .. har en forholdsvis stor baby i maven.. 35+3 = 2878g og har en del fostervand ..

er 35+5 nu.. kan det være tegn på en fødsel indenfor de næste par uger eller er det bare ønsketænkning fra min side af.. hehe

Puha jeg kan udemærket godt huske hvordan det var. Sådan havde jeg det i de sidste mange uger inden jeg blev sat i gang 4 dage før termin 

Anmeld

21. januar 2012

MissTas

Babymor2010 skriver:

Puha jeg kan udemærket godt huske hvordan det var. Sådan havde jeg det i de sidste mange uger inden jeg blev sat i gang 4 dage før termin 

jaa.. det gør virkelig ondt .. håber lidt på hun kommer om et par uger, for er godtnok øm og har meget ondt dagen lang .. men jo kun hende der ved hvornår hun vil komme.. Hun har dog lagt sig meget langt ned i mit bækken og har lagt sig fast, så kan jo håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.