Nogen der har billeder af Jysk Amalie Barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

lailamik

Ja er der nogen herinde der har såden en barnevogn? et billede at vise mig? 

Jeg fik en vogn i julegave, men pga af der INTET mærke er på den, ved jeg jo ikke hvor den stammer fra. Intet specielt er ved den, at jeg k an sige at det er dén eller dén barnevogn. Jeg spurgte personen som jeg fik den fra og svaret var så fra et par som havde købt den fra Jysksengetøj. 

Det kan jo så ikke passe da de ikke sælger barnevogne (har snakket med dem) Men har googlet lidt, og kom frem til at om nu den er derfra ja så skulle det være Jysk Amalie. De vogne som de engang havde (fra 2004 eller længere tilbage) er blevet kaldt tilbage pga mangle på sikkerhedgodkending Har også prøvet at finde billeder af den som også mislykkes. så håber i har så jeg kan sammeligne.

Såååå plzzz hjælp mig piger?? er simpelthen så frusteret, og har virkelig brug for svar..har ikke lyst til at lægge mit barn i en ikke godkendt vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

lailamik

Ingen der har et gammelt billede? 

Anmeld

21. januar 2012

Savannah

lailamik skriver:

Ja er der nogen herinde der har såden en barnevogn? et billede at vise mig? 

Jeg fik en vogn i julegave, men pga af der INTET mærke er på den, ved jeg jo ikke hvor den stammer fra. Intet specielt er ved den, at jeg k an sige at det er dén eller dén barnevogn. Jeg spurgte personen som jeg fik den fra og svaret var så fra et par som havde købt den fra Jysksengetøj. 

Det kan jo så ikke passe da de ikke sælger barnevogne (har snakket med dem) Men har googlet lidt, og kom frem til at om nu den er derfra ja så skulle det være Jysk Amalie. De vogne som de engang havde (fra 2004 eller længere tilbage) er blevet kaldt tilbage pga mangle på sikkerhedgodkending Har også prøvet at finde billeder af den som også mislykkes. så håber i har så jeg kan sammeligne.

Såååå plzzz hjælp mig piger?? er simpelthen så frusteret, og har virkelig brug for svar..har ikke lyst til at lægge mit barn i en ikke godkendt vogn

Står der intet på vognen, nogensteder? På cykelhjelme og autostole står der jo hvilke godkendelser de har..
Kender desværre ikke vognen, men håber at den er good to go

Mvh

Anmeld

22. januar 2012

lailamik

Sally-Slingshot skriver:

Står der intet på vognen, nogensteder? På cykelhjelme og autostole står der jo hvilke godkendelser de har..
Kender desværre ikke vognen, men håber at den er good to go

Mvh

Nope, det er dét der er så mærkeligt og lidt mistænkeligt synes jeg  

Tak håber jeg også.

Anmeld

22. januar 2012

lailamik

Line&Liam&Milan skriver:

Jeg fandt da disse billeder:

http://ec.europa.eu/consumers/cons_safe/prod_safe/gpsd/rapex_weekly/2004_week16.print.htm

Mener du det ene billede der kommer af den overst der eller? 

Har godt nok fundet det billede, men synes ikke rigtig jeg kan se, da jeg ikke kan gøre billede større :/

Men takker for hjælpen 

Anmeld

22. januar 2012

ledermus

lailamik skriver:

Har godt nok fundet det billede, men synes ikke rigtig jeg kan se, da jeg ikke kan gøre billede større :/

Men takker for hjælpen 

har fundet dette billede på nettet og prøvet at forstørre det lidt op...Det bliver lidt utydeligt men synes godt man kan se barnevognen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2012

L-Mortil3

ledermus skriver:

har fundet dette billede på nettet og prøvet at forstørre det lidt op...Det bliver lidt utydeligt men synes godt man kan se barnevognen

Jep, præcis det samme jeg gjorde

Anmeld

22. januar 2012

L-Mortil3

lailamik skriver:

Men takker for hjælpen 

Ja det er det, jeg gjorde ligesom ledermus, forstørrede det op.

Anmeld

22. januar 2012

lailamik

ledermus skriver:

jea desværre ligner den meget vores  Men 1000 takk for hjælpen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.