Svigerinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.724 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

Anonym trådstarter

Hej...

Kan I godt enes med jeres svigerinde???

Jeg kan ikke, jeg ved ikke hvad der går galt men mig og hende kan bare ikke sammen. Den ene dag prøver hun at være min "beste veninde" den anden dag ingorere hun mig helt. og Nej det kan ikke være pga mig for jeg har altid behandlet hende som om hun var min søster. jeg ved virkelig ikke hvad der går galt for hende og jeg er kommet til den punkt hvor jeg er ligeglad med hende selvom det ville være synd hvis vi ikke kan sammen pga min mand og hendes bror ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

Alt det tøj jeg køber skal hun bare efterabe og købe det samme og det er bogstaveligt alt.

valgte at være anonym pga man ved aldrig hvem der kigger med heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

KarinaIda

Anonym skriver:

Hej...

Kan I godt enes med jeres svigerinde???

Jeg kan ikke, jeg ved ikke hvad der går galt men mig og hende kan bare ikke sammen. Den ene dag prøver hun at være min "beste veninde" den anden dag ingorere hun mig helt. og Nej det kan ikke være pga mig for jeg har altid behandlet hende som om hun var min søster. jeg ved virkelig ikke hvad der går galt for hende og jeg er kommet til den punkt hvor jeg er ligeglad med hende selvom det ville være synd hvis vi ikke kan sammen pga min mand og hendes bror ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

Alt det tøj jeg køber skal hun bare efterabe og købe det samme og det er bogstaveligt alt.

valgte at være anonym pga man ved aldrig hvem der kigger med heh

Har det på næsten samme måde som dig... Rigtig træls.... Men der er bare intet og gøre ved det mellem os, og det jo synd for hendes bror(min kæreste) og så vores datter, at hende og jeg har det sådan....Hader virkelig det skal være så problematisk... Men det bliver nok ikke anderledes.. Desværre...

Anmeld

12. marts 2009

Nuggi12

Hej!!

Kender desværre alt for godt det med svigerinden. Vi har altid haft det godt før i tiden,fik hele tiden at vide, at vi var lidt som søstre,men så er det kun gået ned af bakke lige siden.
Det skal så lige siges, at min svigermor, som mener hun skal bestemme alt i vores og min svigerindes liv, har et lidt for godt tag i hende. Hun tør ikke sige fra. over for sin mor. Nu snakker min mand og jeg så ikke med min svigermor, så nu mener søsteren åbentbart også, at hun ikke vil snakke med os.

jeg er gravid i 15. uge. og ingen af dem ved det, men det har vi det fint med. Er efterhånden nået til det punkt, at jeg er ligeglad, synes mest det er synd fo min søn, som ikke ser sin familie på faderesn side, men han er holdt op med at spørge efter dem. Og heldigvis har han en mormor og morfar, som elsker ham vildt højt, og gerne vil se ham tit, og går op i hans liv.

Så jeg kan sagtens følge dig.

Hilsen fra mig

Anmeld

12. marts 2009

charlottekri

Som regel har jeg et godt forhold til min svigerinde, men hun kan være lidt irriterende nogen gange... Hun er meget hjælpsom, det er slet ikke det, men nogle gange prøver hun for meget, og jeg stoler ikke helt på hende når hun har vores datter... hun holder ikke nok øje med hende og sådan... men som sådan snakker jeg fint nok med hende!!!

Anmeld

12. marts 2009

malou

øv det lyder rigtig kedeligt. Har du spurgt hende om hvorfor det er sådan? Altså gå til hende og være den der åbner for "gotteposen"?

Jeg har ALTID haft nogle dejlige svigerinder på min bror´s side.... det har straks været værre med mine kærester´s søstre!! De har været nogle rigtig hekse! Især en der blev kaldt søs!!
Hun kunne slet ik acceptere mig men hun var jo så også bedste veninde med hans eks gennem 12 år... så det var virkelig 4 år jeg havde i helvede med hende Søs. Hun gjorde alt for at ham og Sisse skulle finde sammen igen!! Hvilket aldrig lykkedes... så jeg må indrømme da vi gik fra hinanden.. var det skønt at slippe for hans sindsyge familie (sorry Thomas)

Mit råd er at forsøge at snakke med hende...det kan aldrig skade at prøve...

knus malou

Anmeld

12. marts 2009

Anonym trådstarter

malou skriver:

øv det lyder rigtig kedeligt. Har du spurgt hende om hvorfor det er sådan? Altså gå til hende og være den der åbner for "gotteposen"?

Jeg har ALTID haft nogle dejlige svigerinder på min bror´s side.... det har straks været værre med mine kærester´s søstre!! De har været nogle rigtig hekse! Især en der blev kaldt søs!!
Hun kunne slet ik acceptere mig men hun var jo så også bedste veninde med hans eks gennem 12 år... så det var virkelig 4 år jeg havde i helvede med hende Søs. Hun gjorde alt for at ham og Sisse skulle finde sammen igen!! Hvilket aldrig lykkedes... så jeg må indrømme da vi gik fra hinanden.. var det skønt at slippe for hans sindsyge familie (sorry Thomas)

Mit råd er at forsøge at snakke med hende...det kan aldrig skade at prøve...

knus malou

Jeg har prøvet at snakke med hende om det, hun bruger altid hun har haft det dårligt i hendes barndom, og hun er meget lukket af sig selv. Fint jeg forstår godt at du ikke har haft det nemt, men det er ikke en undskyldning at behandle mig på den måde som hun gøre. Jeg har altid hjulpet hende så meget jeg kan, og får ikke en dyt tilbage af hende.

Hun har altid spillet rigtig sød da min svigerbror oh hun kun var kærester, men siden den dag de blev gift har hun forandret sig 120 procent, overfor ALLE og specielt over for mig og både min mand og hans forældre kan bare ikke forstår at man kan forandre sig så meget, fra den søde pige til en ja hvad skal jeg sige en lille heks.

Og det er ikke kun mig der har det på den måde med hende, min mand kan heller ikke rigtig med hende hun går ham på nerverne med hendes opførsel og hvordan hun behandler hans forældre på. <men sådan er det vel, man kan ikke rigtig gøre noget ved det mere...
Tror at vi alle har givet op når det gælder det, selvom det er mega TRÆLS

Anmeld

12. marts 2009

Nemesis

Måtte lige sidde og tænke..HAr jeg egentlig en svigerinde..men ja det har jeg da! Jeg har set hende 3 gange...tror faktisk ikke jeg har snakket med hende...hahahaha ja det siger nok en del om forholdet imellem kæresten og hans bror!

De bor i Jylland og hun bestemmer! så det er hendes familie de ser. Det er faktisk allermest synd for min sviger mor..for hun får ikke lov til at se børnebørnene derovre fra. De spørger ellers hver gang i tlf..må vi komme over til dig farmor..og hver gang siger hun ja gerne for mig men spørg jeres mor og far.

De får aldrig lov til at komme..
Selv ønsker de heller ikke at deltage i, jul, fødselsdage, mærkedage eller andet. Heller ikke selvom det er hos mormor på fyn..det er kun hendes familie der duer.

Så faktisk har jeg en svigerinde..jeg kender hendes navn..men det er også det!

Sisse

Anmeld

12. marts 2009

3rollinger

Jeg har ogsaa en svigerinde. Min mand og hendes mand er broedre. I starten var alting egentlig normalt, de bor langt vaek saa vi saa dem et par gange om aaret.

Men nu vil hun ikke til Madrid mere og hun inviterer ikke os ned til dem heller. Saa nu ser vi bare ikke deres datter. Manden, altsaa min mands bror, bor faktisk i Madrid og pendler mellem Madrid og der hvor de bor hver weekend. Han er professionel militarmand og er udstationeret i Madrid. Skal faktisk vaere her i mange aar. Men derfor gider hun da ikke flytte med. Han maa bare ligge og rejse 500 km hver wekeend, frem og tilbage frem og tilbage, hvis han vil se sin datter.

Det underlige er lidt at han ikke skaerer igennem og siger at hans datter skal se sin familie.

Jeg synes det er underligt at nogen kan fornaegte sine boern kontakt til halvdelen af familien paa grund af ens egne foelelser for den familie. Barnet kan jo vaere glade nok for dem og omvendt.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.