et stk flip fra mig :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Dianaaa

jeg hader folk der siger: ''-... ak det har du heeeele livet til at nå '' som om livet skulle være langt, nej det er tværtimod for kort

jeg hader folk der siger: ''det jeg ikke når idag, når jeg imorgen!''

NEEEj'nej'nej det hedder:''gør det idag, måske når jeg det ikke imorgen !'' Jeg hader folk der tror de er mere værd end andre ! snæversynede nar hatte ! er vi ikke alle mennesker? erko vi er alle lige meget værd !

...MEN jeg elsker min dejlige familie hehe

undskyld mit lille flip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Bassemor<3

21. januar 2012

Dianaaa

21. januar 2012

MinNoah

Det er da sørgeligt at gå og tænke at dagen imorgen ikke kommer..... Du har ret, man ved det jo ikke... men jeg ville da personligt blive skør i hovedet hvis jeg skulle tænke på døden og at livet slutter hver dag... Er da en slags dødsangst.....

Anmeld

21. januar 2012

twinboys

Jeg er så en af dem der er livsnyder og lever i nuet... Man ved aldrig hvornår man skal her fra... Så har det noget med at få taget vasketøjet eller noget i den stil kan jeg godt sige hvad jeg ikke når idag når jeg imorgen... Synes hvis der er noget andet jeg hellere vil bruge tid på så gør jeg det...vasketøjet skal nok være der dagen efter også...

Anmeld

21. januar 2012

Dianaaa

MinNoah skriver:

Det er da sørgeligt at gå og tænke at dagen imorgen ikke kommer..... Du har ret, man ved det jo ikke... men jeg ville da personligt blive skør i hovedet hvis jeg skulle tænke på døden og at livet slutter hver dag... Er da en slags dødsangst.....

sådan går jeg bestemt heller ikke og tænker hver dag , men jeg mener bare der er for mange mennesker der går og spilder sin tid

Anmeld

21. januar 2012

Dianaaa

twinboys skriver:

Jeg er så en af dem der er livsnyder og lever i nuet... Man ved aldrig hvornår man skal her fra... Så har det noget med at få taget vasketøjet eller noget i den stil kan jeg godt sige hvad jeg ikke når idag når jeg imorgen... Synes hvis der er noget andet jeg hellere vil bruge tid på så gør jeg det...vasketøjet skal nok være der dagen efter også...

ja vasketøjet er lidt noget andet, der kan jeg også sige at det når jeg imorgen,

jeg har ikke haft det nemt og efter jeg har fået min søn har jeg fået øjnene op for nogen ting der gør at jeg bare vil leve livet fuldt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.