Baby alarm!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.102 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

starsofheaven

Hey piger

Har fornylig købt en babyalarm i harald nyborg, sådan en walkie talkie, og der er genopladelig batterier og de er flade nu og når jeg sætter den i oplader sker der ingenting..
Skal de være tændt når de sidder i oplader (den ene er der overhoved ik strøm på nemlig) og hvor længe skal de sidde?

Håber der er nogle der har lidt erfaring med den,

Den vi havde før fra angelcare tror jeg det hedder er nemlig helt død og virker ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

starsofheaven

slet ikke nogle der ved noget.... kan bare se i kigger men ik skriver..

Anmeld

12. marts 2009

Camilla_a

Jeg tror du skal dem byttet, vi har også sådan nogle og har slet ik nogle problemer med at lade dem op. Det er ligemeget om de er tændte eller slukket når de skal lade.

Anmeld

12. marts 2009

starsofheaven

Camilla_a skriver:

Jeg tror du skal dem byttet, vi har også sådan nogle og har slet ik nogle problemer med at lade dem op. Det er ligemeget om de er tændte eller slukket når de skal lade.

okay og hvor lang tid tager det at oplade, der lyser bare rødt lys de der to små der er på laderen..

Anmeld

12. marts 2009

Camilla_a

Hvis de lyser så skulle de gerne lade op... Hmm ved ik helt hvor lang tid de tager om at lade op, men jeg kan se på mine at de har ladt lidt op efter ca 15min....

Anmeld

12. marts 2009

starsofheaven

Camilla_a skriver:

Hvis de lyser så skulle de gerne lade op... Hmm ved ik helt hvor lang tid de tager om at lade op, men jeg kan se på mine at de har ladt lidt op efter ca 15min....

okay ja jeg må prøve, de lyser bare rødt ik? ellers bytter jeg det er bare så trist over det ´bare ik lige fungere.. men har du dine slukket imens de sidder i oplader?

Anmeld

12. marts 2009

Camilla_a

starsofheaven skriver:

okay ja jeg må prøve, de lyser bare rødt ik? ellers bytter jeg det er bare så trist over det ´bare ik lige fungere.. men har du dine slukket imens de sidder i oplader?

Ja det er super træls når tingene ikke fungere. Når loke er ude og sove har jeg altid modtageren til at stå tændt i laderen

Anmeld

12. marts 2009

Lullaby

Duer batterierne? Hvis det er nogen der fulgte med er de nok ikke særlige gode. har du tjekket dem i en oplader?

Anmeld

12. marts 2009

starsofheaven

Anja Nørreslet skriver:

Duer batterierne? Hvis det er nogen der fulgte med er de nok ikke særlige gode. har du tjekket dem i en oplader?

ja der sad et i, i den ene og så fik jeg et nyt til den anden.. men er det ik bare ganske almindelig genopladelige batterier? vil være lidt trist over at sku af med den så vil bar have dn til af fungere

Anmeld

12. marts 2009

Lullaby

men er det ik bare ganske almindelig genopladelige batterier?

Nej der er forskellige slags genopladelige batterier. Vi har nogle batterier der er på 2500 mAh altså aa batterier og de holder ikke lang tid i vores babyalarm og de er kraftige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.