Nogle der laver kager til dåb i Vestjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

MaybeBaby

Vores lille pus skal døbes d. 12/2, og havde store planer om, at jeg selv skulle lave den færdig om lørdagen, men pludselig er dagen blevet ændret til, at der kommer 5 mennesker fra Sjælland, 1 fra Århus og endda en fra USA, så de ikke skal køre kl bæ søndag morgen - og med oppyntning af lokalet, så tror jeg altså, at jeg har mere lyst til at vold-hygge med mine gæster, som jeg jo ikke ser så ofte end at stå i køkkenet. Så er der nogle kage-damer herinde, der bor i Vestjylland og hvad vil sådan en kage til 35-40 personer stå i?

/Mette - fra Ringkøbing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

tina76

MaybeBaby skriver:

Vores lille pus skal døbes d. 12/2, og havde store planer om, at jeg selv skulle lave den færdig om lørdagen, men pludselig er dagen blevet ændret til, at der kommer 5 mennesker fra Sjælland, 1 fra Århus og endda en fra USA, så de ikke skal køre kl bæ søndag morgen - og med oppyntning af lokalet, så tror jeg altså, at jeg har mere lyst til at vold-hygge med mine gæster, som jeg jo ikke ser så ofte end at stå i køkkenet. Så er der nogle kage-damer herinde, der bor i Vestjylland og hvad vil sådan en kage til 35-40 personer stå i?

/Mette - fra Ringkøbing

Hejsa

Hvis du har gæster med fra sjælland, så vil jeg da gerne hjælpe

Anmeld

24. januar 2012

delimus

MaybeBaby skriver:

/Mette - fra Ringkøbing

Kender til et par stykker. 
En i Klinkeby og har også fundet en anden en i nærheden af Holstebro, hvis du er interesseret :-)

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

tina76 skriver:

Hejsa

Hvis du har gæster med fra sjælland, så vil jeg da gerne hjælpe

Hej
Vi har fundet ud af noget, men MANGE tak fordi du tilbyder din hjælp

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

delimus skriver:

En i Klinkeby og har også fundet en anden en i nærheden af Holstebro, hvis du er interesseret :-)

Det var sødt af dig at tjekke - Vi har dog fundet ud af noget Men tak

Anmeld

25. juni 2012

Morbille

delimus skriver:

kan se du kender to som laver kager, ved du hvad der priser er på??

Anmeld

25. juni 2012

MaybeBaby

Morbille skriver:

kan se du kender to som laver kager, ved du hvad der priser er på??

Mener det var 8-900 per kage til 30 personer. Ca 30 kr pr. gæst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.