Scanning uge 9.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.684 visninger
17 svar
3 synes godt om
21. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej! 

Er der nogen der har erfaring med scanning i uge 8-10? Jeg skal til terminsbestemt scanning i næste uge, og jeg er nok omkring uge 9 der.

Scanner man udvendigt eller indvendigt?

Hvor meget kan man se? (er der måske en der har et billede jeg må se?)

Uhh jeg er SÅ spændt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

HelenaJ

Anonym skriver:

Hej! 

Er der nogen der har erfaring med scanning i uge 8-10? Jeg skal til terminsbestemt scanning i næste uge, og jeg er nok omkring uge 9 der.

Scanner man udvendigt eller indvendigt?

Hvor meget kan man se? (er der måske en der har et billede jeg må se?)

Uhh jeg er SÅ spændt!! 

Jeg var til scanning i 9+0.. har et billede som jeg kan sende på mobil. Eller rettere 20 billeder.. Ellers så er Google din ven

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

HelenaJ skriver:

Jeg var til scanning i 9+0.. har et billede som jeg kan sende på mobil. Eller rettere 20 billeder.. Ellers så er Google din ven

Åhh ja, Google, hvorfor havde jeg ikke tænkt på det

Blev du scannet indvendigt eller udvendigt?

Anmeld

21. januar 2012

Kay

jeg var til scanning lige der omkring og det var en indvændig scanning... fik afvide det ikke var meget man kunne se på en udvændig scanning så tidligt

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg var til scanning lige der omkring og det var en indvændig scanning... fik afvide det ikke var meget man kunne se på en udvændig scanning så tidligt

Okay tak 

Tænkte nok det var for tidligt med en udvendig. Har heller ikke noget imod en indvendig, det har jeg prøvet før. Det er bare rart at vide hvad der skal forgå 

Anmeld

21. januar 2012

Moms

Kay skriver:

Jeg var til udvendig scanning 7+6, der kunne man se alt hvad man skulle se.

Den læge, der scannede mig, sagde det slet ikke var nødvendigt med indvendig scanning, men han er altså også meget erfaren.

Jeg tror det er det, det handler om.

God tur  - det bliver en oplevelse. Krydser fingre for at det hele er i orden.

Moms

Anmeld

21. januar 2012

Stine C

Jeg var til scanning i 8+5, det var udvendig og man kunne se krop, hoved, arme og ben (som små buler). Den løftede endda armen som om den vinkede

Men jeg tror også, min livmoder ligger godt - hvis din er bagudliggende er det måske svært at se noget. Men du kan jo sørge for at have halvfyldt blære.

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Moms skriver:

Jeg var til udvendig scanning 7+6, der kunne man se alt hvad man skulle se.

Den læge, der scannede mig, sagde det slet ikke var nødvendigt med indvendig scanning, men han er altså også meget erfaren.

Jeg tror det er det, det handler om.

God tur  - det bliver en oplevelse. Krydser fingre for at det hele er i orden.

Moms

jeg var til scanning hos en meget erfaren kvindelig ferteligtets læge der scanner mange kvinder hver dag... og hun fortalte at det kan være rigtig svært at se på en udvændig scannin hvis barnet ikke ligger lige til det...

men sådan er det jo læger er tit uenige om mange ting... jeg har bare snakket med flere der har fået udvændige scanninger tidligt hvor man ikke kunne finde baby og de blev unødig nervøse for at baby var gået til... det er jo synd...

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Jeg var til udvendig scanning 9+0 og man kan da se en fin lille reje/spunk, vedhæfter lige et billede fra min scanning med Daniel
Du skal ihvertfaldt huske ikke at tisse af inden du skal til scanning, fik selv at vide jeg ikke måtte gå på toilet 1-1½ time før scanningen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg var til udvendig scanning 9+0 og man kan da se en fin lille reje/spunk, vedhæfter lige et billede fra min scanning med Daniel
Du skal ihvertfaldt huske ikke at tisse af inden du skal til scanning, fik selv at vide jeg ikke måtte gå på toilet 1-1½ time før scanningen

Hold da op et godt billede du har fået!  

NØJ! hvor jeg glæder mig til det bliver torsdag og min tur! 

Efter at have læst mit brev ordentlig igennem tror jeg nu også det er udvendig scanning. De andre gange jeg har være til indvendig har jeg nemlig skulle på gynækologisk afsnit, og denne gang skal jeg på ultralydsafsnittet Spændende bliver det i hvert fald!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.