Super Nova babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

RiUL

Ja, sådan en har vi.. Og vores dreng er begyndt at sove ude hver dag i sin vogn, han sover 3-4 timer. Men vores alarm mister hele tiden signal, og kommer med skrattende lyde. Og ofte er der andre babyer der græder ind over vores alarm. Det er da p*sse irriterende. 

Gør andre alarmer også det? Og skal det bare være sådan, eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Hvem?

RiUL skriver:

Ja, sådan en har vi.. Og vores dreng er begyndt at sove ude hver dag i sin vogn, han sover 3-4 timer. Men vores alarm mister hele tiden signal, og kommer med skrattende lyde. Og ofte er der andre babyer der græder ind over vores alarm. Det er da p*sse irriterende. 

Gør andre alarmer også det? Og skal det bare være sådan, eller ?

Skift dem over på kanal B og sørg for at frekvensen på begge alarmer er indstillet på samme nr, så sku de virke

Anmeld

21. januar 2012

RiUL

Bondefruen skriver:

Skift dem over på kanal B og sørg for at frekvensen på begge alarmer er indstillet på samme nr, så sku de virke

Har lige sat dem over på B, men hvordan instiller man frekvensen? Det har jeg aldrig lagt mærke til at man kan  

Og tak for dit svar

Anmeld

21. januar 2012

Hvem?

RiUL skriver:

Har lige sat dem over på B, men hvordan instiller man frekvensen? Det har jeg aldrig lagt mærke til at man kan  

Og tak for dit svar

Tryk 2 gange på M-knappen, så kommer DSIP til at blinke, indtil den ex. på 8, og SIP på 4, hvis du ik kan via den måde, altså komme ind til DSIP, så sluk alarmen og mens du holder tænd/sluk knappen nede, trykkes på M-knappen, så ku det lade sig gøre, det samme på Baby-unit'en.... Håber det gav mening?

Ellers er det hele i vejledningen

Anmeld

21. januar 2012

RiUL

Bondefruen skriver:

Tryk 2 gange på M-knappen, så kommer DSIP til at blinke, indtil den ex. på 8, og SIP på 4, hvis du ik kan via den måde, altså komme ind til DSIP, så sluk alarmen og mens du holder tænd/sluk knappen nede, trykkes på M-knappen, så ku det lade sig gøre, det samme på Baby-unit'en.... Håber det gav mening?

Ellers er det hele i vejledningen

Jo jo det gav mening, var slet ikke klar over at man kunne instille den på den måde

Er man så nogenlunde sikret at det ikke er naboens baby der græder i min babyalarm?

Anmeld

21. januar 2012

Hvem?

RiUL skriver:

Jo jo det gav mening, var slet ikke klar over at man kunne instille den på den måde

Er man så nogenlunde sikret at det ikke er naboens baby der græder i min babyalarm?

Så indstiller du den hvert faldsom din egen, risikoen for det er naboens bebs, er meget lille

Anmeld

21. januar 2012

Noneother

Ved ikke med kanal. Min havde bare 3 forskellige, men hvis i har trådløst net kan det godt være derfor den skratter. Min ville slet ikke være stille med mindre jeg slukkede det trådløse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.