Pris på bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.969 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

>>Carina<<

Hvad har I givet? Prøver så småt at lave budget for vores bryllup så søger lidt idéer til hvad sådan en kage koster :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Putomanen

Jeg har søgt lidt på det, og jeg synes ofte det ligger omkring 60-80 kr. per kuvert. Det kan nok findes lidlt billigere.

Jeg får heldigvis en veninde til at lave vores, og det kommer ca. til at koste 20 kr. per kuvert, men vi betaler kun for materialer.

Held og lykke med det

Anmeld

21. januar 2012

>>Carina<<

Putomanen skriver:

Jeg har søgt lidt på det, og jeg synes ofte det ligger omkring 60-80 kr. per kuvert. Det kan nok findes lidlt billigere.

Jeg får heldigvis en veninde til at lave vores, og det kommer ca. til at koste 20 kr. per kuvert, men vi betaler kun for materialer.

Held og lykke med det

Tak for svar :-)

Anmeld

21. januar 2012

Awd

Det kommer meget an på om du får den lavet ved et firma eller en privat, vi gav 10.000,- for vores kage dengang da vi blev gift (inden jeg selv kastede mig ud i at lave kager og anede noget om at der findes mange dygtige "hobby bagere")

For de fleste firmaer har det også noget at sige med pynt og hvor detaljeret den skal være, hos mange "hobby bagere" er det som regel en fast kuvert pris

Tror mange af dem der laver det på hobby plan tager ca 20,- 30, pr kuvert og så er der jo altid forskel på hvor dygtig og trænet vedkommende er til sit håndværk

Håber du kunne bruge mit svar til en lille smule 

Anmeld

21. januar 2012

>>Carina<<

Catering-Cakes skriver:

Det kommer meget an på om du får den lavet ved et firma eller en privat, vi gav 10.000,- for vores kage dengang da vi blev gift (inden jeg selv kastede mig ud i at lave kager og anede noget om at der findes mange dygtige "hobby bagere")

For de fleste firmaer har det også noget at sige med pynt og hvor detaljeret den skal være, hos mange "hobby bagere" er det som regel en fast kuvert pris

Tror mange af dem der laver det på hobby plan tager ca 20,- 30, pr kuvert og så er der jo altid forskel på hvor dygtig og trænet vedkommende er til sit håndværk

Håber du kunne bruge mit svar til en lille smule 

Tak det ku jeg :-)

Anmeld

21. januar 2012

FamilenStorm

Carina1984 skriver:

Hvad har I givet? Prøver så småt at lave budget for vores bryllup så søger lidt idéer til hvad sådan en kage koster :-)

Vi fik vores lavet af Anasmor herinde fra.... men der gav vi vidst 35 pr. kuvert...

Kan stærkt anbefales..

Anmeld

21. januar 2012

Polkaprik

Det kan være jeg kan være behjælpelig med en kage hvis det har interesse

Du kan se mine kager her  http://minkageverden.dk/

Anmeld

21. januar 2012

Kløver

Vores kommer til at koste 4800 til 60 pers. dette er inkl levering og moddeleret brudepar i marcipan. Bliver sådan en 4 etagers med søjler

Anmeld

21. januar 2012

Nemesis

Vi gav 750 kr. hos vores bager/konditor. en kage, et lag til ca 25 pers (der var så rigeligt) med brudepar, roser og ellers enkel.

http://www.centerbageren.dk/festkager/festkager.as p?valg=menu4

Tror faktisk ikke jeg kunne gøre det meget billigere selv.

:-) Sisse

Anmeld

21. januar 2012

Kvindemin

10.000

Nå men jeg kunne finde en kage til mellem 1000 og 1500.
3 etagers luksus kage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.