Snurren i fingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har igennem længere tid haft snurren i mine finger - mest om natten. Nu har det ændret sig til også om dagen og om natten er jeg ved, at gå ud af mit gode skind. Det prikker og stikker i fingerne, det er enda begyndt, at gå ondt i min ene albue.

Jeg har ringet til JM centeret og jeg skal ringe kl. 12.15 og snakke med en JM om jeg evt. skal til en ekstra besøg.

/ Katja 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

MoarLK

Det havde jeg også meget af til sidst i min graviditet. Føles som om at hånden sover...det er nu 4 uger siden jeg fødte og har det stadigvæk lidt .

Anmeld

12. marts 2009

MoarHvidovre

Ja, nøjagtig - udover, at den bliver ved med, at sove selvom man gør alle mulige bevægelser med hånden Nu må vi se, hvad de siger når jeg skal ringe derop senere. Jeg har hørt, at man kan få akupentur for det (der skulle være nogen JM der gør det på Hvidovre Hospital), men jeg ved ikke om jeg er for langt henne til, at de vil tilbyde mig det.

/ Katja 39+0

Anmeld

12. marts 2009

Mca<3

Har aldrig oplevet noget med mine fingre men før søren mine ben driller om natten ... Ikke kramper men de er så hamrende ømme ,,, Det spiller self. nok også ind at man er blevet så¨meget tungere .. Jeg har nu rundet 25 kg ,,, hva med jer andre ??

Anmeld

12. marts 2009

MoarHvidovre

Jeg fik talt med en JM tidligere i dag og de vil ikke gøre noget ved min snurren i fingrene, da jeg er så langt henne. Man kan få akupunktur for det, men det kræver flere behandlinger for, at det hjælper og det mente hun ikke, at jeg kunne nå. Så det bedste ville være, at jeg snart fødte. Det hedder Karpal Tunnel Syndrom og det rammer bla. gravide med væske i kroppen.

Jeg har rundet de 17 kg. - det er 3 kg. mere end min sidste graviditet. Det skyldes nok væsken - jeg havde ikke væsken i kroppen på samme måde sidste gang.

Det er godt nok spændende, hvornår vi forskellige føder

Kh.
Katja 39+0

Anmeld

13. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg fik talt med en JM tidligere i dag og de vil ikke gøre noget ved min snurren i fingrene, da jeg er så langt henne. Man kan få akupunktur for det, men det kræver flere behandlinger for, at det hjælper og det mente hun ikke, at jeg kunne nå. Så det bedste ville være, at jeg snart fødte. Det hedder Karpal Tunnel Syndrom og det rammer bla. gravide med væske i kroppen.

Jeg har rundet de 17 kg. - det er 3 kg. mere end min sidste graviditet. Det skyldes nok væsken - jeg havde ikke væsken i kroppen på samme måde sidste gang.

Det er godt nok spændende, hvornår vi forskellige føder

Kh.
Katja 39+0

Har du rigtigt meget væske ???

Ja super spændende altsåå

Anmeld

13. marts 2009

MoarHvidovre

Jeg har ikke overdrevet meget væske i kroppen, men strømper, ure og ringe laver mærker nu. Så spænder det rigtig meget om aften i hænder og fødder

Det der er mest irriterende er dog snurren i fingerne. Men det skulle gå væk stille og roligt når jeg har født.

/ Katja 39+1 - venter stadigvæk på, at der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.