Søger sort pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
429 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Babydreams

Hej

Jeg søger en sort pusletaske, har ingen krav til den, andet den er sort, også behøver den ikke at koste en formue

Der fulgte nemlig ikke en med til min barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Samus1983

Babysam har tilbud på deres udgåede modeller til ingen penge..

Anmeld

22. januar 2012

Babydreams

Samus1983 skriver:

Babysam har tilbud på deres udgåede modeller til ingen penge..

Mange tak for det!

Må op i babysam og kigge i morgen

Anmeld

22. januar 2012

Samus1983

Så lidt...

Anmeld

22. januar 2012

Chevro

Hvis du var på udkig efter lidt nogle andre slags, men til dyrer penge - er byStroom et godt bud - hun har nogle fantastiske tasker! Som også er meget anvendelige efter pusletiden (-:

Anmeld

23. januar 2012

Babydreams

Chevro skriver:

Hvis du var på udkig efter lidt nogle andre slags, men til dyrer penge - er byStroom et godt bud - hun har nogle fantastiske tasker! Som også er meget anvendelige efter pusletiden (-:

Mange tak for tippet

Men vi skal bare have en meget simpel hvor der ikke må være for meget tøs over det, fordi ellers vil manden ikke gå med den

Så måske det ender med at vi køber, en til ham og en til mig

Anmeld

23. januar 2012

Chevro

Hehe det sagde min kæreste også, men han kommer nærmest ikke til at skulle være alene ude med bebsen det første laaange stykke tid - så han kunne godt se at når han skulle være alene, var det hjemme (: Eller hos familie, og de er jo ligeglade Du må presse ham lidt

Anmeld

23. januar 2012

Chevro

Men de er noget smartere end de almindelige :-) Og idag går fyre jo nærmest mere med tasker end pigerne Medmindre de er håndværkere, og har overalls på!

Anmeld

23. januar 2012

Babydreams

Chevro skriver:

Men de er noget smartere end de almindelige :-) Og idag går fyre jo nærmest mere med tasker end pigerne Medmindre de er håndværkere, og har overalls på!

Haha .. Har virkelig prøvet at presse ham, men har godt nok ikke prøvet at bruge de agumenter du lige kom med der, det må jeg virkelig lige få gjort haha

Fordi har nemlig kigget på de pusletasker, og de ser jo så fantastiske ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.