ny rekord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

malou

Er det bare mig... eller er det ny rekord? Der står 206 online brugere nu!!!!

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

SaNiNa

jeg har ikke set så mange på før...

Anmeld

12. marts 2009

malou

Sanne skriver:

jeg har ikke set så mange på før...

208.... det har jeg godtnok heller ikke..... og så på en alm. hverdag om morgenen!!!! dejligt!!

Anmeld

12. marts 2009

Mormilla

Hvis du trykker på den viser den 71 bruger. Har opblevet det før at det ikke helt passer hvad den skriver...

Anmeld

12. marts 2009

malou

Mormilla skriver:

Hvis du trykker på den viser den 71 bruger. Har opblevet det før at det ikke helt passer hvad den skriver...

hm..... Henrik hvad pokker... er der "huller" i systemet? hihi nå... så er der jo ingenting at råb hurra for....

Anmeld

12. marts 2009

SaNiNa

det vist fordi de 71 du snakker om er oprettede bruger de 209 lige nu er dem som er inde på siden altså bruger og besøgende... mener at det var det henrik engang skrev

Anmeld

12. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

det vist fordi de 71 du snakker om er oprettede bruger de 209 lige nu er dem som er inde på siden altså bruger og besøgende... mener at det var det henrik engang skrev

Okay det er mange besøg der er så

Anmeld

12. marts 2009

malou

Mormilla skriver:

Okay det er mange besøg der er så

jamen kan man godt "besøge" siden uden at oprette en profil?? det vidste jeg ikke....

Anmeld

12. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malou skriver:

hm..... Henrik hvad pokker... er der "huller" i systemet? hihi nå... så er der jo ingenting at råb hurra for....

Hej

Lige en forklaring: "Brugere online" på forsiden tæller det samlede antal brugere, dvs. både oprettede profiler og gæster, der endnu ikke har oprettet en profil - men forhåbentlig gør det . Det er det antal, der har oprettet en profil, der vises, når man klikker på "Brugere online".

Mvh
Karoline

Anmeld

12. marts 2009

SaNiNa

malou skriver:

jamen kan man godt "besøge" siden uden at oprette en profil?? det vidste jeg ikke....

ja, man kan vist bare ikke se billeder og profiler... ved det faktisk ikke helt... er jo altid logget ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.