Hvordan skal jeg lægge min øjenskygge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Leneur

Jeg har for en gangs skyld gået bort fra de brunlige øjenskygger og fået en blå i 3 forskellige nuancer men hvordan skal jeg lægge det på, når jeg også har tunge øjenlåg og gerne vil åbne øjet bare lidt????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Dinna88

Vil du påføre blå over det HELE?? Så kommer min fremgangsmetode nok til at se lidt sjov ud. Var jeg dig, ville jeg gøre dette:

Først skal du have en base på. Når den er tørret, så putter du en lys farve op mod dit bryn og i øjekrogen - det er det der åbnet dit øje Jeg kan ikke huske ordene på dansk lige nu, men så skal du inde i den kant der er "gemt væk" have den mørkeste farve, som du trækker lidt op ad. Hvor meget bestemmer du selv, jeg tager den ret langt op. Og så en mellem farve hen over midten af øjenlåget.

Dette gør jeg med en brun, en marmor og en bronze.. Så jeg laver en form for smokeeye. Jeg synes blå lyder lidt vildt, jeg ville gå med naturlige farver (marmor, lys brun osv) til at åbne øjet. Det afhænger også af din øjenfarve, der kan du google dig frem til hvilke farver der fremhæver din og nemt se tutorials på youtube til hvordan du smækker det på

Anmeld

21. januar 2012

foto på lærred

Jeg ville have skrevet præcis det samme som overstånede.

(og vil også sige, at du skal være meget varsom med blå det kan hurtig komme til at se "klovnet" ud hvis du putter alt for meget på. Måske til en fest eller lign ville jeg bruge det. Ellers er jeg også mere til brun eller gyldne farver) Men som overstående siger, tjek Youtube for toturiels

Anmeld

22. januar 2012

lio

når jeg selv "leger" ned blå gør jeg sådan. 

lys I den inderste side og "blender" godt ud, så klar /mørkere blå fra midten og ud, hvis små øjne ldt efter midten. blender godt ud så overgangene er flydende og ikke skarpt. bruger så en lys inder øjet  så det får en helhed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.