Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er din mave flot! den sidder smadder flot på dig og dejligt med en lille aktiv krutugle (: hvordan går det ellers??
... har forresten fundet to hatte, en baby i gul og en lidt større i blå, hvis det er. men det kan du jo lige tænke over (:
Sikke en fiin Babyhule, og det sidder bare lige og flot på maven
Derinde har bettemanden det helt sikkert rigtig godt
Camillee skriver: hvor er din mave flot! den sidder smadder flot på dig og dejligt med en lille aktiv krutugle (: hvordan går det ellers?? ... har forresten fundet to hatte, en baby i gul og en lidt større i blå, hvis det er. men det kan du jo lige tænke over (:
Joyce skriver: TTaSikke en fiin Babyhule, og det sidder bare lige og flot på maven Derinde har bettemanden det helt sikkert rigtig godt
TTaSikke en fiin Babyhule, og det sidder bare lige og flot på maven
Tak søde Jamen det begynder at gå godt nu, har luge været ramt af lungebetændelse så skal lige oven på Hvordan har du det? Får du stadig mange plukveer?
åhr ha, sådan en lunge betændelse er bare ond! Jamen Jeg har det okay, har stadig mange plukkeveer men mindre end før, men jeg har heldigvis bilen nu da Jakob har fået nyt arbejde så Elias og mig slipper for at cykle 10 km hver dag, og det kan virkelig mærkes på både bækken og plukkeveer . pluds han har flere timer hjemme og en MEGET bedre løn
Camillee skriver: BBiBilBileBilenhhv åhr ha, sådan en lunge betændelse er bare ond! Jamen Jeg har det okay, har stadig mange plukkeveer men mindre end før, men jeg har heldigvis bilen nu da Jakob har fået nyt arbejde så Elias og mig slipper for at cykle 10 km hver dag, og det kan virkelig mærkes på både bækken og plukkeveer . pluds han har flere timer hjemme og en MEGET bedre løn
BBiBilBileBilenhhv
tanja. skriver: Bilen hver dag + flere timer med manden + bedre løn = SKØnNT hvor er det dejligt for jer
Bilen hver dag + flere timer med manden + bedre løn = SKØnNT hvor er det dejligt for jer
Så bliver der ikke emget bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128