Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har siddet hele aftenen og lavet en blog - nu skulle det prøves! Fårk, det tager lang tid...jeg er nok rimelig træt imorgen, når Ida vågner om ca. 5 timer! Nå, det er der ikke noget at gøre noget ved!
Jeg tænkte, jeg ville lave en om huset, da mange af mine venner og familie ikke lige bor i nærheden - og så kan I jo også følge med, hvis I vil.
Den hedder bygge-blog.blogspot.com for alle nysgerrige sjæle!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal helt sikkert følge med!
Og mig!!! Og hvis du har problemer med blogspot, så sig til - jeg har haft blog der i over 5 år
AnneBJ skriver: Og mig!!! Og hvis du har problemer med blogspot, så sig til - jeg har haft blog der i over 5 år
Uh, det skal du passe på med at sige! Jeg bøvler nemlig med tiden. Der står, at jeg har lavet indlægget kl. 14.43. Det er nærmere kl. 1.43 i nat. Ved du, hvor man retter det?
Dit indlæg passer hvis heller ikke tidsmæssigt...
piadas skriver: Uh, det skal du passe på med at sige! Jeg bøvler nemlig med tiden. Der står, at jeg har lavet indlægget kl. 14.43. Det er nærmere kl. 1.43 i nat. Ved du, hvor man retter det? Dit indlæg passer hvis heller ikke tidsmæssigt...
Øh.. .jeg kigger lige - det er ikke noget jeg er gået så meget op i nemlig, men ser lige om jeg kan finde ud af det!
Indstillingerne på min blog står sådan her:--------
Indlæg – Kommentarer – Indstillinger – Design – Tjen Penge …
Grundlæggende – Udgivelser – Formatering – Kommentarer – Arkivering ….
Vis højst Formater datohoved Datoformat for arkivindeks Format på tidsstempel Tidszone : (GMT + 01:00) Central European Time - Prag Sprog …-------
Det er inde i selve redigeringsmenuen som du opnår adgang til via www.blogger.com
Giver det mening?
AnneBJ skriver: Indstillingerne på min blog står sådan her:-------- Indlæg – Kommentarer – Indstillinger – Design – Tjen Penge … Grundlæggende – Udgivelser – Formatering – Kommentarer – Arkivering …. Vis højst Formater datohoved Datoformat for arkivindeks Format på tidsstempel Tidszone : (GMT + 01:00) Central European Time - Prag Sprog …------- Det er inde i selve redigeringsmenuen som du opnår adgang til via www.blogger.com Giver det mening?
Jeps, det gav mening! Det er rettet nu, så nu passer tiden. Nu står der 23.43 - det må være på det tidspunkt, jeg startede med at skrive indlægget, og ikke da jeg offentliggjorde det!
Tak for hjælpen!
piadas skriver: Jeps, det gav mening! Det er rettet nu, så nu passer tiden. Nu står der 23.43 - det må være på det tidspunkt, jeg startede med at skrive indlægget, og ikke da jeg offentliggjorde det! Tak for hjælpen!
Hm det burde altså være udgivelsestidspunkt.. Prøv lige at laev et testindlæg, så du kan se om datoen ellers passer (inde hvor du redigerer det, står der under tidsformat (altså fx 20.50) hvad den mener klokken er... Så kan du jo tjekke om det er rigtigt...)
Hey, super god ide! Så kan vi rigtig følge med og blive ordentlig grønne af misundelse når indflytningen rykker tæt på!
Det ser så godt ud allerede!
Super! Det har jeg tit undret mig over på min egen blog, men har aldrig gidet at gøre en indsats for at ændre på det. Tak for hjælpen søde Anne, knus fra Dovne Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128