sundhed.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Broberg

Hej

er der andre som har været inde og kigge på deres oprettede journaler fra sygehuset på www.sundhed.dk ?

Jeg undre mig nemlig over, at jeg er angivet som følgende, når jeg intet er blevet oplyst herom:  

Henvisningsdiagnose Kontrol af høj-risiko graviditet uden specifikation

Aktionsdiagnose Svangrekontrol v højrisikograviditet UNS

Min første graviditet lagde lille pigen omvendt og endte i ks, men det gør mig da ikke til højrisiko denne gang...vel? Mener bare, vi bliver jo tudet huden fuld med, at ikke en graviditet er ens uden grund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Broberg

Henvisningsdiagnose ( H )

aktionsdiagnose ( A )     

Anmeld

21. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Det lyder da underligt? Så skal du have lavet moderkagebiopsi og alt det der? Det burde de da informere om? Det er sådan jeg forstår det hvert fald??

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Broberg skriver:

Hej

er der andre som har været inde og kigge på deres oprettede journaler fra sygehuset på www.sundhed.dk ?

Jeg undre mig nemlig over, at jeg er angivet som følgende, når jeg intet er blevet oplyst herom:  

Henvisningsdiagnose Kontrol af høj-risiko graviditet uden specifikation

Aktionsdiagnose Svangrekontrol v højrisikograviditet UNS

Min første graviditet lagde lille pigen omvendt og endte i ks, men det gør mig da ikke til højrisiko denne gang...vel? Mener bare, vi bliver jo tudet huden fuld med, at ikke en graviditet er ens uden grund...

Har lige været inde på siden og tror ik helt jeg fatter den... Ka jeg gå ind på min egen jounal og kigge eller hvordan? Altså ka jeg feks gå ind og se min gamle fødsels jounal fra sidst jeg var gravid? Også gå ind og se den jounal de har oprettet på min gravitet denne gang?  

Ka heller ik helt forstå at du ville sku i høj risiko gr denne gang, pga hun lå tværleje sidst, hvis det er det der stå! Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Broberg

Har lige været inde på siden og tror ik helt jeg fatter den... Ka jeg gå ind på min egen jounal og kigge eller hvordan? Altså ka jeg feks gå ind og se min gamle fødsels jounal fra sidst jeg var gravid? Også gå ind og se den jounal de har oprettet på min gravitet denne gang?  

Ka heller ik helt forstå at du ville sku i høj risiko gr denne gang, pga hun lå tværleje sidst, hvis det er det der stå! Vh stine

Du har en menu over i venstre side, når du altså er logget ind, hvor i du finder alle mulige oplysninger. Hvilke der er, kan jeg ikke svare dig på, da det helt sikkert er forskellige fra person til person   Så gå lidt på opdagelse derinde.

Tænker lidt, om det er fordi jeg fik kejsersnit første gang...men så alligevel..hmm undrer mig i hvert fald over det...

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Broberg skriver:

Du har en menu over i venstre side, når du altså er logget ind, hvor i du finder alle mulige oplysninger. Hvilke der er, kan jeg ikke svare dig på, da det helt sikkert er forskellige fra person til person   Så gå lidt på opdagelse derinde.

Tænker lidt, om det er fordi jeg fik kejsersnit første gang...men så alligevel..hmm undrer mig i hvert fald over det...

Jeg fik også ks første gang, og har ik fået noget at vide om at jeg sku være højrisiko denne gang pga det. Men der er garanteret også stor forskel på hva de dømmer ud fra, fra person til person. 

Håber da i hvert fald at alt går som det ska for dig, også vil jeg prøve at se hva jeg ka finde derinde! 

Tak for svar. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.