Sex efter kyssesyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.844 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er desværre blevet syg med kyssesyg. 

Var smadret hele sidste uge og har haft nogle dage med utrolig ondt i halsen. Har stadig lidt med halsen og er træt, men har det bedre.

Jeg har fået af vide af min læge at jeg ikke må lave hård fysik træning et stykke tid efter sygdommen, kan ikke lige huske hvor lang tid, så vil lige ringe til lægen for at blive helt også har jeg også nogle andre spørgsmål omkring sygdommen jeg skal have spurgt om.

Nu vil jeg bare lige spørger jer herinde første om der er nogen af jer der ved hvor lang tid efter kyssesyge man ikke må have sex? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

B&J

det er ikke noget du kan finde på nettet???..

jeg ved det desværre ikke men opper den lige for dig

håber du snart er 100% rask

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er ikke noget du kan finde på nettet???..

jeg ved det desværre ikke men opper den lige for dig

håber du snart er 100% rask

Tak for du lige opper den 

Har det allerede meget bedre, men har også været syg i 2 uger og de siger det tager 2-4 uger

Anmeld

21. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for du lige opper den 

Har det allerede meget bedre, men har også været syg i 2 uger og de siger det tager 2-4 uger

jaa jeg havde noget der var tæt på kysse syge på et tidspunkt var så møg hammer syg i 2 uger kunne ikke spise min mund var knald tør det var modbydeligt min læge sagde det var tæt på jeg havde fået kysse syge men ved ikke hvad det er

Anmeld

21. januar 2012

BigHope13

har lige selv været samme tur igennem  jeg er ovre det nu bortset fra trætheden som kan blive længe endnu,  jeg fik også at vide at jeg skulle passe på med at presse mig selv for meget, men det er altså kun meget hård fysisk aktivitet som kan skade,  så her var det altså ikke forbudt at dyrke sex men lysten er nu ikke størst når man ligger og er træt, og har ondt, hævet hals.

Anmeld

21. januar 2012

BigHope13

selvfølgelig skal du passe på at du ikke smitter din partner med spyt, her har manden heldigvis haft det så der skulle ikke passes så meget på 

Anmeld

21. januar 2012

Mother-love

Jeg fik det da jeg var 13 og der fik jeg afvide at jeg ikke måtte dyrke hård fysisk motion i 9 mdr efter jeg havde været syg. Om man må have sex ved jeg faktisk ikke. Jeg var slet ikke aktiv med sex den gang. Men tænker at hvis i nu ikke går helt bananas og det måske var din kæreste der gjorde det meste af arbejdet så ville det nok gå mon ikke?
Og så skal du huske ingen cigaretter og alkohol i de første 4 uger

Kan tydeligt huske hvor forfærdeligt det var da jeg havde det. Hold da op jeg var syg med 40,5 i feber og halsen var næsten helt lukket. Fordi at vagtlægen mente det var en kraftig haslbetændelse så gik en uge på pencilin som ikke virkede hvor jeg så kom til egen læge som sagde at jeg helt klart havde kyssesyge

God bedring herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.