Desperate Husmodre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Miamaja

A la Desperate husmodre, saa er jeg ikke en af dem. Gider ikke engang at faa pedicures saerlig tit! Men altsaa, desperate husmodre de findes i vores omgivelser alle vejne. selv i mine. har jeg da lige fundet ud af til min store forbavselse

Det har jeg lige fundet ud af imorges, da jeg var ude paa min sadvanlige morgen tur med barn og vovse, nemo. jeg modte en nabo som fortalte at naboen laengere nede, ja de skal flytte. altsaa flytte huh hej vilde dyr. vaek lige pludseligt. og hvorfor? Jo, hendes mand havde en affaere med naboen laengere nede paa naste vej, som iovrigt har 3 smaa born... WHAT?

saadan noget gaar totalt forbi mig og jeg er da den sidste der finder ud af hvad der foregaar i nabolaget altid saa er det lige jeg taenker 'hvordan i alverden har man overhovedet tid og MULIGHED for en affaere naar man har 3 smaa born

Nogen andre 'desperate husmodre' i jeres nabolag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LOOOOOL

Nej, ikke nogen desperate husmødre her Det skulle da lige være Vagn oppe på bakken, der ved ALT om ALLE hihi

Men så igen, jeg har heller ikke rigtig nogen 'vej' med et 'nabolag'... Vi er jo bare nærmest naboer med alle i 3 km radius... og heldigvis ikke så meget sladder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.