Chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

CmarianN

Hej Damer!

Var en tur til JM i dag....

Mit blodtryk er faldet lidt, hvilket jo er godt, men der er nu lidt protein i mit urin - så må hellere bare tage en total slapper næste uge, så vi ikke får udviklet nogen form for SF.

Men det er ikke der (det største chok var).... Nej det var da JM skønnede Junior til 3900 gr. 

Jeg ved godt det KUN er et skøn... Men for tre uger siden blev h*n skønnet til 2700 gr., så øøøøh WOW en suuurprice - nu jeg da MEGA spændt på HVAD og HVOR meget der kommer ud her engang 

Vi skal til JM næste fredag (den 27), så 1 dag før termin. Hvis hun stadig skønner Junior højt, sender hun os videre til scanning, så vi kan få en lægelig vurdering og en evt. igangsættelse inden 41+0.

Så nu må vi se... Det er sku da halv spændende det hele her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

AnneH

CmarianN skriver:

Hej Damer!

Mit blodtryk er faldet lidt, hvilket jo er godt, men der er nu lidt protein i mit urin - så må hellere bare tage en total slapper næste uge, så vi ikke får udviklet nogen form for SF.

Men det er ikke der (det største chok var).... Nej det var da JM skønnede Junior til 3900 gr. 

Jeg ved godt det KUN er et skøn... Men for tre uger siden blev h*n skønnet til 2700 gr., så øøøøh WOW en suuurprice - nu jeg da MEGA spændt på HVAD og HVOR meget der kommer ud her engang 

Vi skal til JM næste fredag (den 27), så 1 dag før termin. Hvis hun stadig skønner Junior højt, sender hun os videre til scanning, så vi kan få en lægelig vurdering og en evt. igangsættelse inden 41+0.

Hold da op. Det var da noget af et spring.

Håber ikke du får SF og kan godt forstå at du er ved at blive spændt på hvad og hvor meget som kommer ud  Er også spændt på at se hvad du har gemt i maven så længe

Anmeld

21. januar 2012

kekp

CmarianN skriver:

Hej Damer!

Spændende at se om det bliver en stor basse du får

Håber ikke at du får udviklet svangerskabsforgiftning, du må sørge for at få slappet godt af, man kan efterhånden heller ikke andet

Anmeld

21. januar 2012

TbCp

WOW!!!!
Det var da noget af en forskel!

Og hey! 1 uge til termin i dag!!!

Anmeld

21. januar 2012

CmarianN

TbCp skriver:

WOW!!!!
Det var da noget af en forskel!

Og hey! 1 uge til termin i dag!!!

JA det må man sige.... 

Lad os håbe de begge har skudt 300-400 gr. ved siden af  Så bliver det vel omkring omkring de 3500 gr. som jeg har på fornemmelse  Havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig en 4 kg. baby eller over 

og JAAAAAAAAAAAAAA 1 uger til termin - h*n kan bare komme an!!

Anmeld

21. januar 2012

CmarianN

kekp skriver:

Spændende at se om det bliver en stor basse du får

Håber ikke at du får udviklet svangerskabsforgiftning, du må sørge for at få slappet godt af, man kan efterhånden heller ikke andet

Ja jeg er da også reeeet spændt 

Må bare slappe af så vi ik liige får udviklet SF her på falderebet!!!

Anmeld

21. januar 2012

CmarianN

AnneH skriver:

Hold da op. Det var da noget af et spring.

Håber ikke du får SF og kan godt forstå at du er ved at blive spændt på hvad og hvor meget som kommer ud  Er også spændt på at se hvad du har gemt i maven så længe

Ja det hele bliver da bare mere og mere spændende her 

Håber I har det godt 

Anmeld

21. januar 2012

TbCp

CmarianN skriver:

JA det må man sige.... 

Lad os håbe de begge har skudt 300-400 gr. ved siden af  Så bliver det vel omkring omkring de 3500 gr. som jeg har på fornemmelse  Havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig en 4 kg. baby eller over 

og JAAAAAAAAAAAAAA 1 uger til termin - h*n kan bare komme an!!

Min mor har født 3 børn! Den største var mig med en kampvægt på 4300g, jeg var barn nr.2. Hun siger at min fødsel var den aller letteste,  jeg har sgu nok selv kunne kravle ud...
Så det er ikke sikkert det er skidt hvis det bliver en stor basse...

Er godt nok spændt på at høre hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

21. januar 2012

CmarianN

TbCp skriver:

Min mor har født 3 børn! Den største var mig med en kampvægt på 4300g, jeg var barn nr.2. Hun siger at min fødsel var den aller letteste,  jeg har sgu nok selv kunne kravle ud...
Så det er ikke sikkert det er skidt hvis det bliver en stor basse...

Er godt nok spændt på at høre hvad der gemmer sig derinde

Nej det har du selvfølgelig ret i 

Men jeg vejede selv under 3 kg og thomas lige 3 kg. så havde nu ik regnet med kæmpe baby...

Det er jo selvfølgelig heller ikke sikkert, det jo blot et skøn!

Vi må vente og se... Det hele er så spændende 

Anmeld

21. januar 2012

TbCp

CmarianN skriver:

Nej det har du selvfølgelig ret i 

Men jeg vejede selv under 3 kg og thomas lige 3 kg. så havde nu ik regnet med kæmpe baby...

Det er jo selvfølgelig heller ikke sikkert, det jo blot et skøn!

Vi må vente og se... Det hele er så spændende 

Ja det bliver da virkelig spændende når de har skudt så langt fra hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.