21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

sofiell89

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

babymus77

Sikke fin hule:-)) Ved i hvad det bliver??

Anmeld

20. januar 2012

sofiell89

babymus77 skriver:

Sikke fin hule:-)) Ved i hvad det bliver??

Det skulle gerne blive en pige Det sagde i hvert fald både kønsscanning og MD scanning Og tak

Anmeld

20. januar 2012

babymus77

sofiell89 skriver:

Det skulle gerne blive en pige Det sagde i hvert fald både kønsscanning og MD scanning Og tak

Ihh hvor spændende:-)) jeg skal til kønsscanning på fredag:-) glæder mig vildt!!! Er det tydeligt at se til sådan scanning??

Anmeld

20. januar 2012

sofiell89

babymus77 skriver:

Ihh hvor spændende:-)) jeg skal til kønsscanning på fredag:-) glæder mig vildt!!! Er det tydeligt at se til sådan scanning??

Både ja og nej. Vi var til kønsscanning 14+0, og jeg synes ikke jeg kunne se en dyt. Men hende der scannede fortalte at man kunne se det udfra knoglerne osv. Alt efter hvor de ville krydse hinanden nede i underlivet.. men til MD kunne jeg sagtens se at der ikke var en tap

Anmeld

20. januar 2012

babymus77

sofiell89 skriver:

Både ja og nej. Vi var til kønsscanning 14+0, og jeg synes ikke jeg kunne se en dyt. Men hende der scannede fortalte at man kunne se det udfra knoglerne osv. Alt efter hvor de ville krydse hinanden nede i underlivet.. men til MD kunne jeg sagtens se at der ikke var en tap

Ejj hvor vildt at det er sådan de ser det:-)) jeg er 14+3 når jeg skal:-) ka slet ikke vente ;-))) Håber de kan se det:-)

Anmeld

20. januar 2012

sofiell89

babymus77 skriver:

Ejj hvor vildt at det er sådan de ser det:-)) jeg er 14+3 når jeg skal:-) ka slet ikke vente ;-))) Håber de kan se det:-)

ud fra dette billede fik jeg at vide hvilket køn hun var.. Hehe, så kan du selv vurdere om du kan se noget
Ej hvor spændende, hvornår skal du afsted?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2012

babymus77

Hehe not!!! På fredag d 27:-) Glæder mig helt vildt!!! Tror lidt det er en pige??!! Men ved det ikke:-) Det er en efternøgler vi har begge børn hver for sig, så en fælles en :-) Bliver fantastisk !!

Anmeld

20. januar 2012

sofiell89

babymus77 skriver:

Hehe not!!! På fredag d 27:-) Glæder mig helt vildt!!! Tror lidt det er en pige??!! Men ved det ikke:-) Det er en efternøgler vi har begge børn hver for sig, så en fælles en :-) Bliver fantastisk !!

ej hvor spændende.. Hende her er min første, men mandens 2. Han har en pige der bliver 12 år imorgen.. Så hun er vel lidt af en efternøler for ham

Anmeld

20. januar 2012

babymus77

sofiell89 skriver:

ej hvor spændende.. Hende her er min første, men mandens 2. Han har en pige der bliver 12 år imorgen.. Så hun er vel lidt af en efternøler for ham

Ja præcis;-) Tillykke med hende i morgen ;-)) det er også halv store børn vi har;-) 10 og 14:-)) ja så er det også nyt igen for ham;-) jeg tæller næsten også timer og min. Til fredag hehe;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.