hvad så med brylluppet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Mutti2B

Er det helt hen i vejret at I venter med at blive gift til sommeren 2013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Det kunne da være skide sjovt

ja... og være vores dag... på vores måde vores oprindelige plan var heller ikke ligefrem traditionel

Anmeld

20. januar 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Er det helt hen i vejret at I venter med at blive gift til sommeren 2013

ja lidt... vi er ikke troende... og  vi gør det primært for at sikre hinanden og vores barn... og fejre vores kærlighed... jeg har ingen prinsesse drøm... og vi kan godt li at det skal være lidt anderledes...

og lige meget hvad.... så vil "baby" ikke passe ind i det bryllup vi havde planlagt... så derfor er den plan droppet da de to streger indfandt sig...

det var planen fra starten at hvis jeg blev gravid inden febuar blev brylluppet droppet og vi ville finde en ny plan...

Anmeld

20. januar 2012

AnneP

Kay skriver:

Jeg er såååå glad

Ja godt nok er brylluppet d. 4.8.12 blevet aflyst/rykket.... fordi miraklet skete og jeg er gravid... med termin d. 9.8.12

alle vi har delt vores glæde med, har spurgt hvad så med brylluppet... og vi har sagt det bliver rykket... og folk spørg til hvornår, hvordan osv... og det har vi slet ikke kunne koncentrere os om...

men nu er vi nået der til hvor det er ved at være hverdag igen... kvalmen har lagt sig og vi har kunne koncentrere os om alt andet i livet end Baby 

der er nogle ting der besværlig gøre tingene lidt... vores bedste venner skal giftes d. 8.9.12 så vi kan ikke bare rykke det en måneds tid uden at "stjæle" noget af deres "glory"

det skal ikke ligge for tæt på termin og 1 måned før termin er hele min familie inc os selv rigtig meget arangageret i en byfest i mine forældres hjem by, som tager tiden en måned op til selve festen d. 6-8 juli. det vil sige hele juni er udelikket og det er juli og august og september også...

jeg vil egentlig gerne være gift når jeg føder vores barn... men det er ikke en afgørende faktor... det er økonomien tilgengæld... da vi egentlig gerne ville havde en større bil inden baby kommer og ikke på nogen måde ville kunne nå at spare sammen til både bryllup og navngivnings fest... og slet ikke hvis vi også vi købe en ny (brugt) bil...

nogle der undre sig over vi ikke har kunne tage stilling til hvad vi så gør??

vi begynte at lege lidt med tanken om bryllup og navngivning slået sammen... i oktober/november måned... men jeg kunne ikke slippe den udendørs vielse og picknik... hvordan forener man det??

jo det gør man ved at blive viet ved en anden lejlighed i løbet af sommeren... og så holde festen i oktober/november måned... for både os og baby... med et skovturs tema... og en stille og fredlig buffet... har opdækning, mad og det hele i hoved...

det er for os den perfekte plan

Hej smukke!

Der er også en dejlig dato der hedder d. 10-11-12 og så evt kl 13:14

ellers kommer der 7-9-13 næste år

Anmeld

20. januar 2012

Kay

AnneP skriver:

Hej smukke!

Der er også en dejlig dato der hedder d. 10-11-12 og så evt kl 13:14

ellers kommer der 7-9-13 næste år

og igen havde jeg slet ikke set den

Anmeld

20. januar 2012

AnneP

Kay skriver:

og igen havde jeg slet ikke set den

Jeg er HELT KLAR over det med d. 10-11-12 for den dato har jeg haft som "min" i mange år (det skal lige siges at 10-11 også er mine oldeforældres bryllupsdato) -så det gjorde den lidt ekstra speciel.

og 7-9-13 må da absolut give held!

Anmeld

20. januar 2012

Kay

AnneP skriver:

Jeg er HELT KLAR over det med d. 10-11-12 for den dato har jeg haft som "min" i mange år (det skal lige siges at 10-11 også er mine oldeforældres bryllupsdato) -så det gjorde den lidt ekstra speciel.

og 7-9-13 må da absolut give held!

ja 7-9-13 må give held men vi vil meget gerne giftes i år...

skal du så ikke selv gøre brug af 10.11.12??

Anmeld

20. januar 2012

AnneP

Kay skriver:

ja 7-9-13 må give held men vi vil meget gerne giftes i år...

skal du så ikke selv gøre brug af 10.11.12??

tvivler, vi skal lige have sparret sammen!!! Og da kæresten først lige er færdig uddannet (har dog fået fast job) og jeg er ved kommunen er der ikke meget at lægge til side, så det går stille og roligt frem, og en del af opsparringen blev brugt på PB sidste år! -der er dog lige kommet 7000 retur for medicin!  så det hjælper lidt!

Anmeld

20. januar 2012

Kay

AnneP skriver:

tvivler, vi skal lige have sparret sammen!!! Og da kæresten først lige er færdig uddannet (har dog fået fast job) og jeg er ved kommunen er der ikke meget at lægge til side, så det går stille og roligt frem, og en del af opsparringen blev brugt på PB sidste år! -der er dog lige kommet 7000 retur for medicin!  så det hjælper lidt!

det er jo lige det hvis man har store drømme det koster

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Kay skriver:

tak tænkte lidt at folk måske tænkte at vi var små skøre... nok især fordi (det har jeg undladt) at vi overvejer at blive viget til byfesten...

jeg har været en del af den byfest altid... jeg blev lavet til den byfest... født i april og var med til den første samme år jeg blev født... så i år er det 25'ene år jeg er med til denne byfest... har "arbejdet" og hjulpet til siden jeg var 5 år... en meget gammel og traditionsrig byfest hvor min far er i bestyrelsen....

vil det være meget underligt at blive viet der? 

hvor romantisk - nææææh det er bare lige mig sådan noget. Jeg eeeelsker når tingene bliver kædet sammen. Det vil være så godt.

Jeg har fødselsdag i oktober, og er det starten af oktober kan man tit opleve at der er skønt skønt vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.