Starter op på turboslank i uge 4.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

bobbles

ja skal prøve produktet turboslank, lidt ligesom nupo. Du skal drikke det løbende over hele dagen og indtage et aftensmads måltid, kuren tager 10 dage og i løbet af de 10 dage garanterer de at man taber sig mellem 4-12 kg :-)

Og har snakket med en del der har prøvet det og der er vægt tabs garanti, og jeg gør det for mig selv for har brug for det sidste boost til at komme længere ned mod ideel vægten, så ingen sure opstød

Glæder mig til at komme igang og se hvor meget jeg kan tabe på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Chr-Hei

Frøken Christiansen skriver:

ja skal prøve produktet turboslank, lidt ligesom nupo. Du skal drikke det løbende over hele dagen og indtage et aftensmads måltid, kuren tager 10 dage og i løbet af de 10 dage garanterer de at man taber sig mellem 4-12 kg :-)

Og har snakket med en del der har prøvet det og der er vægt tabs garanti, og jeg gør det for mig selv for har brug for det sidste boost til at komme længere ned mod ideel vægten, så ingen sure opstød

Hvor køber man det og smager det bedre en Nupo. For det smager efter min smag ikke særlig godt

Anmeld

20. januar 2012

bobbles

Chr-Hei skriver:

Hvor køber man det og smager det bedre en Nupo. For det smager efter min smag ikke særlig godt

man køber det på turboslank.dk men vil lige sige at man skal gøre meget op med sig selv om man er villig til at blive skuffet under forløbet for det er noget dyrt, men jeg besluttede mig for at prøve det.

Hvis man siger det er til 10 dage så bruger man 59,50 kr om dagen på mad så på den måde er det ikke dyrt, men det er op til hvad folk synes er dyrt!

Anmeld

20. januar 2012

Chr-Hei

man køber det på turboslank.dk men vil lige sige at man skal gøre meget op med sig selv om man er villig til at blive skuffet under forløbet for det er noget dyrt, men jeg besluttede mig for at prøve det.

Hvis man siger det er til 10 dage så bruger man 59,50 kr om dagen på mad så på den måde er det ikke dyrt, men det er op til hvad folk synes er dyrt!

Men smager det så bedre og er det samme princip som nupo?

Anmeld

20. januar 2012

bobbles

Chr-Hei skriver:

Men smager det så bedre og er det samme princip som nupo?

jeg har ikke smagt den endnu den kommer først med posten mandag

Men en jeg kender der har prøvet den og tabte over 6 kg på 10 dage hun sagde man skulle tage 1½ liter vand( man kan tage 2 liter vand men så blev smagen for tynd). og blande det med 110g turboslank( samme pulver halløj som nupo), det ville få den bedste smag og konsistens hvis man har en blender også blender det deri

Men kan i øjeblikket følge min pakke så glæder mig til den kommer

Anmeld

20. januar 2012

lilledittemor

Så må du lige give en update på hvordan det smager og hvor godt det virker

held og lykke!

Anmeld

20. januar 2012

bobbles

Ditte_Marie skriver:

Så må du lige give en update på hvordan det smager og hvor godt det virker

held og lykke!

jep det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.