hvad har i valgt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

eliasogmor

har i købt lift eller voksi til jeres barnevogn eller hvad har i tænkt jer at vælge.... er lidt i tvivl.. men i dag kom den her ind af døren og den er såh lækker.. så er min plan af finde en sommer dyne , og putte i , da det er en helårsdyne der er i nu.... men er stadig i tvivl om jeg skal have en lift også,,, hvad siger i???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

lio

jeg ville have valgt voksi men siden jeg føder om sommeren så synes jeg at det var ret vart at lægge ud med, man kan jo ikke tage dynen af som sådan købte en quadrolift, emmaljunga til at starte med.

Anmeld

20. januar 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

har i købt lift eller voksi til jeres barnevogn eller hvad har i tænkt jer at vælge.... er lidt i tvivl.. men i dag kom den her ind af døren og den er såh lækker.. så er min plan af finde en sommer dyne , og putte i , da det er en helårsdyne der er i nu.... men er stadig i tvivl om jeg skal have en lift også,,, hvad siger i???

Vi har en lift til at starte med og til senere brug har jeg syet en "voksi" efter mine egne mål, så den er lidt større end almindelige i håbet om at bebs kan beuge den længere ti d

Anmeld

26. januar 2012

Francisca

Jeg vælger lift.

Af den grund at når barnet kommer til verden er den vandt til trygge tætte omgivelser indefra modere af og en lift giver denne fornemmelse hvorimod en voksipose er jo åben på en anden måde, men man kan jo burge begge og skifte lidt

Anmeld

27. januar 2012

eliasogmor

Francisca skriver:

Jeg vælger lift.

Af den grund at når barnet kommer til verden er den vandt til trygge tætte omgivelser indefra modere af og en lift giver denne fornemmelse hvorimod en voksipose er jo åben på en anden måde, men man kan jo burge begge og skifte lidt

tror også vi køber en lift også.. men voksi posen ligger de netop rigtig tæt  i ... men tænker mere varmemæssigt....og det blir for varmt, har kun erfaring fra et vinterbarn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.