Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op!
Jeg har lige vejet mig...
Og siden jeg startede med at spise sundere og begynde til zumba.. Ja så har jeg smidt næsten 12 kilo på ca. 1½- 2 måneder...
Startvægt: 118,4
Vægt nu: 106,7
Ville bare lige blære mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt gået
Muhmi skriver: Hold da op! Jeg har lige vejet mig... Og siden jeg startede med at spise sundere og begynde til zumba.. Ja så har jeg smidt næsten 12 kilo på ca. 1½- 2 måneder... Startvægt: 118,4 Vægt nu: 106,7 Ville bare lige blære mig
Wauw SÅDAN! Godt gået
Super godt gået
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH søde hvor er det FANTASTISK...
ej hvor er det sejt... nu er der ikke så længe til du er under de 100kg ej hvor er det sååååå flot
Hvor er det FLOT! Skønt resultat! Stort tillykke med det. Bliv ved med det!
MISUNDELIG er jeg meget. FLOT KLARET
Damn det er flot klaret
TAK skal i have alle sammen!! Jeg blev ret forundret da jeg trådte op på vægten og tænkte egentlig at "wah, har nok tabt et kilo eller to" Men nej nej.. Næsten 12 kilo er der røget af... Aner dog ikke hvor de er røget hen
Og jeg blev vejet ugen før jul hos ddv og der vejede jeg 118,2, så jeg regnede ikke med der var sket noget yderligere med vægten, fordi jeg faktisk ikke har gjort noget for det... Jo, tænkt over hvad jeg putter i munden, kvittet slikken og gået fra cola til pepsi max.
Utroligt hvad det kan gøre på SÅ lidt tid...
B&J skriver: AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH søde hvor er det FANTASTISK... ej hvor er det sejt... nu er der ikke så længe til du er under de 100kg ej hvor er det sååååå flot
TAAARK sødesen!!
Ja for dælan, det bliver for vildt at komme under de 100 igen... Det var jeg to dage efter Silas blev født og så gik vægten hurtigt op derefter, fordi jeg igen kunne spise uden at kaste op... Hehe...
Puha.. Det blir' dejligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128