Tryghedsscanning Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Nogen der kender steder hvor man kan betale sig til en tryghedsscanning i nærheden af Århus?

Har prøvet scanningsklinikken, men de har lang ventetid på scanninger. Kunne godt tænke mig at komme til en hurtigst muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Hej 

Nogen der kender steder hvor man kan betale sig til en tryghedsscanning i nærheden af Århus?

Har prøvet scanningsklinikken, men de har lang ventetid på scanninger. Kunne godt tænke mig at komme til en hurtigst muligt

Prøv scanningsjordemoderen Jeg fik tid ret hurtigt, da jeg fik en tryghedsscanning. Mener det var på samme dag

Anmeld

20. januar 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Hej 

www.graviditetsscanning.dk har jeg brugt en enkelt gang. Du bestiller tid selv online og det koster 3-400 kr mener jeg det var.

Anmeld

20. januar 2012

_-Kathrine-_

Madam Blå skriver:

Prøv scanningsjordemoderen Jeg fik tid ret hurtigt, da jeg fik en tryghedsscanning. Mener det var på samme dag

de er vildt søde!

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej 

Kender ikke nogen i Århus, men ville bare lige sige at du godt kan glæde dig. Man kan næsten intet se, men at se det lille hjerte blinke er alle pengene værd! Håber snart du kan komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.