Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Nogen der kender steder hvor man kan betale sig til en tryghedsscanning i nærheden af Århus?
Har prøvet scanningsklinikken, men de har lang ventetid på scanninger. Kunne godt tænke mig at komme til en hurtigst muligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Nogen der kender steder hvor man kan betale sig til en tryghedsscanning i nærheden af Århus? Har prøvet scanningsklinikken, men de har lang ventetid på scanninger. Kunne godt tænke mig at komme til en hurtigst muligt
Prøv scanningsjordemoderen Jeg fik tid ret hurtigt, da jeg fik en tryghedsscanning. Mener det var på samme dag
www.graviditetsscanning.dk har jeg brugt en enkelt gang. Du bestiller tid selv online og det koster 3-400 kr mener jeg det var.
Madam Blå skriver: Prøv scanningsjordemoderen Jeg fik tid ret hurtigt, da jeg fik en tryghedsscanning. Mener det var på samme dag
Kender ikke nogen i Århus, men ville bare lige sige at du godt kan glæde dig. Man kan næsten intet se, men at se det lille hjerte blinke er alle pengene værd! Håber snart du kan komme afsted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128