Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg startede jo slankekur i Fredags... Og har vejedag idag... Synes det er gået enormt hurtigt bare på en uge... At jeg har svært at tro det vægten siger.. Det må jo passe...
Jeg ved godt at det går hurtigt i starten og langsom i sidste ende... Så det er jeg bestemt forberedt på...
Startvægten i Fredags hed 75.4.... Idag sagde vægten 73,5kg... Så i alt har jeg smidt 1,9 kg
Ja det skal nok passe... Har ikke spist usundt overhovedet her i ugens løb...
Ville bare lige dele det med Jer her i gruppen...
Klapper mig selv endnu engang på skulderen.... "klap klap"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Jeg startede jo slankekur i Fredags... Og har vejedag idag... Synes det er gået enormt hurtigt bare på en uge... At jeg har svært at tro det vægten siger.. Det må jo passe... Jeg ved godt at det går hurtigt i starten og langsom i sidste ende... Så det er jeg bestemt forberedt på... Startvægten i Fredags hed 75.4.... Idag sagde vægten 73,5kg... Så i alt har jeg smidt 1,9 kg Ja det skal nok passe... Har ikke spist usundt overhovedet her i ugens løb... Ville bare lige dele det med Jer her i gruppen... Klapper mig selv endnu engang på skulderen.... "klap klap"
Hvor er du sej! det er da en super god start!
Klap du bare dig selv på skulderen, det har du fortjent
Gry91 skriver: Hvor er du sej! det er da en super god start! Klap du bare dig selv på skulderen, det har du fortjent
Tak... Synes det er vildt... Samtidig også fedt at se at der sker noget... I starten var jeg sådan lidt, ja ja der sker sq ikke en skid alligevel...
Super godt gået
Jeg skal altså også virkelig til at tage mig sammen snart... men jeg er bare så glad for mad...
Mira0911 skriver: Tak... Synes det er vildt... Samtidig også fedt at se at der sker noget... I starten var jeg sådan lidt, ja ja der sker sq ikke en skid alligevel...
Ja det er da super fedt! så bliver man bare mere motiveret til at fortsætte!
AnnaKJ skriver: Uden tvivl er det flot Men meget af det du taber lige nu er også væske og det smider man hurtigere end fedt
Uden tvivl er det flot Men meget af det du taber lige nu er også væske og det smider man hurtigere end fedt
Jeps er godt klar over her i starten at det er væske... så ved godt senere hen at det vil gå lidt langsommere...
hautecouture skriver: Super godt gået Jeg skal altså også virkelig til at tage mig sammen snart... men jeg er bare så glad for mad...
Takker... Jeg håber og tror det nok skal lykkes for dig en dag... Men man skal bare lige have motivationen med før man begynder...
Skal nok heppe på dig...
Gry91 skriver: Ja det er da super fedt! så bliver man bare mere motiveret til at fortsætte!
Lige præcis...
hvor flot, søde
Keep it up!
Husk at holde modet oppe og snuden ovenvande selvom det måske ikke går så hurtigt hver uge I starten smider man jo meget væske og det ryger hurtigt og så skal du smide fedtet og bygge muskler op og så falder vægten ikke helt så hurtigt
Måler du dine cm. også? det er nok der du kommer til at se den største effekt
knus!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128