Giver lige mig selv et skulderklap!! Men men... Så meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Mira0911

Jeg startede jo slankekur i Fredags... Og har vejedag idag...  Synes det er gået enormt hurtigt bare på en uge... At jeg har svært at tro det vægten siger.. Det må jo passe... 

Jeg ved godt at det går hurtigt i starten og langsom i sidste ende... Så det er jeg bestemt forberedt på... 

Startvægten i Fredags hed 75.4.... Idag sagde vægten 73,5kg... Så i alt har jeg smidt 1,9 kg 

Ja det skal nok passe... Har ikke spist usundt overhovedet her i ugens løb... 

Ville bare lige dele det med Jer her i gruppen... 

Klapper mig selv endnu engang på skulderen.... "klap klap" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Gry91

Mira0911 skriver:

Jeg startede jo slankekur i Fredags... Og har vejedag idag...  Synes det er gået enormt hurtigt bare på en uge... At jeg har svært at tro det vægten siger.. Det må jo passe... 

Jeg ved godt at det går hurtigt i starten og langsom i sidste ende... Så det er jeg bestemt forberedt på... 

Startvægten i Fredags hed 75.4.... Idag sagde vægten 73,5kg... Så i alt har jeg smidt 1,9 kg 

Hvor er du sej! det er da en super god start! 

Klap du bare dig selv på skulderen, det har du fortjent

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

Gry91 skriver:

Hvor er du sej! det er da en super god start! 

Klap du bare dig selv på skulderen, det har du fortjent

Tak... Synes det er vildt... Samtidig også fedt at se at der sker noget... I starten var jeg sådan lidt, ja ja der sker sq ikke en skid alligevel... 

Anmeld

20. januar 2012

AnnaK89

Uden tvivl er det flot

Men meget af det du taber lige nu er også væske og det smider man hurtigere end fedt

Anmeld

20. januar 2012

hautecouture

Mira0911 skriver:

Super godt gået

Jeg skal altså også virkelig til at tage mig sammen  snart... men jeg er bare så glad for mad... 

Anmeld

20. januar 2012

Gry91

Mira0911 skriver:

Tak... Synes det er vildt... Samtidig også fedt at se at der sker noget... I starten var jeg sådan lidt, ja ja der sker sq ikke en skid alligevel... 

Ja det er da super fedt! så bliver man bare mere motiveret til at fortsætte!

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Uden tvivl er det flot

Men meget af det du taber lige nu er også væske og det smider man hurtigere end fedt

Jeps er godt klar over her i starten at det er væske...  så ved godt senere hen at det vil gå lidt langsommere... 

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

hautecouture skriver:

Super godt gået

Jeg skal altså også virkelig til at tage mig sammen  snart... men jeg er bare så glad for mad... 

Takker... Jeg håber og tror det nok skal lykkes for dig en dag... Men man skal bare lige have motivationen med før man begynder... 

Skal nok heppe på dig... 

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

Gry91 skriver:

Ja det er da super fedt! så bliver man bare mere motiveret til at fortsætte!

Lige præcis... 

Anmeld

20. januar 2012

Caroline86

Mira0911 skriver:

hvor flot, søde

Keep it up!

Husk at holde modet oppe og snuden ovenvande selvom det måske ikke går så hurtigt hver uge I starten smider man jo meget væske og det ryger hurtigt og så skal du smide fedtet og bygge muskler op og så falder vægten ikke helt så hurtigt

Måler du dine cm. også? det er nok der du kommer til at se den største effekt

knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.