Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fandt ud af at min tidligere tråd, nok bedre passer ind her, so here goes: Vi var til fotograf i Kolding i forgårs for at få lavet gave til min far Vil dele 5 stk med jer; vi fik sååååå mange - så tog bare lige 5 af de første
Er sikker på morfar bliver glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er jeg bare min egen bedste ven og siger: "Nææææh, de er da fine"
Åhr tak Jane, du er nu sød
Er der andre der har været hos fotograf engang, som vil dele lidt?
Årh, hvor er hun skøn
Rigtig gode billeder....!
K&S skriver: Årh, hvor er hun skøn Rigtig gode billeder....!
Årh tak, DU er sød
hautecouture skriver: Så er jeg bare min egen bedste ven og siger: "Nææææh, de er da fine" Åhr tak Jane, du er nu sød Er der andre der har været hos fotograf engang, som vil dele lidt?
..... Og hun er sød du ved det godt !!!!
hautecouture skriver: Fandt ud af at min tidligere tråd, nok bedre passer ind her, so here goes: Vi var til fotograf i Kolding i forgårs for at få lavet gave til min far Vil dele 5 stk med jer; vi fik sååååå mange - så tog bare lige 5 af de første Er sikker på morfar bliver glad
Jeg er også sikker på at der er en morfar der bliver glad.Skøøønt barn - ih, sød
morethanperfect skriver: ..... Og hun er sød du ved det godt !!!!
Ja, jeg ved godt hun er sød det bette pus Syns hun er sååå smuk
Men vi skulle da have været til fotograf lige efter hun var født :0 Typisk, man først tænker på sådan noget bagefter :0
Tina&Laura skriver: Jeg er også sikker på at der er en morfar der bliver glad.Skøøønt barn - ih, sød
Tusinde tak
hautecouture skriver: Ja, jeg ved godt hun er sød det bette pus Syns hun er sååå smuk Men vi skulle da have været til fotograf lige efter hun var født :0 Typisk, man først tænker på sådan noget bagefter :0
Ja .. Vi tænkte også først over det 3 mdr. efter bossi var født
morethanperfect skriver: Ja .. Vi tænkte også først over det 3 mdr. efter bossi var født
Nej det er typisk Ville så gerne have haft nogle fra hun var helt spæd, men det er jo ligesom for sent nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128