3 børn i bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Er der andre der har 3 børn i bilen? Hvilken bil har i og hvilken autostole har i?

Vi vil gerne have en bil med plads til 3 autostole i de her størrelser 15-36 kg,9-18 kg og 0-13 kg  

Vi har kigget på en ældre model af Citroen Berlingo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

lollandpigen

Vi har en Volvo 960, det e rgodt nok 7 personers, men vores 3 børn kan godt alle sammen sidde på bagsædet i hver deres autostol.... Den mindste har en racaro, den mellemste en sedelpude med ryg og den største en almindelig sele pude uden ryg, de kan alle tre stå ved sidden af hinanden og det er ikke tæt så man ikke kan komme til at lukke sler overhovedet, en super bil vi e rmeget glæde for, og stort bagage rum hvor der kan være 2 barne vogne....

Anmeld

20. januar 2012

isimaven

Peugeot partner 2007 model (stortset det samme som berlingo)

Vi har 2 x rømer king 15-37 kg og en rømer king 9-15 kg 

Der er ikke så voldsomt meget plads imellem de to store stole men efter lidt tilvænning synes jeg ikke det generer mig

Super god bil iøvrigt vi har haft vores i et år og den har bare været 100% i orden kun kullet have olieskift og vinterdæk så jeg er tilfreds!

Anmeld

21. januar 2012

dpb

Vi har en "papkasse" aka en Fiat doblo... ja pladsmæssigt er den super, men kan derudover ikke rigtig anbefale den kan uden problemer have tre autosæder der uanset vægtklasse

Qnuz

Anmeld

21. januar 2012

hekran

Vi har en Citroen Grand Picasso. Den er vi super glade for! Alle kan sidde på bagsædet og vi kan have to barnevogne i baggagerummet. Skøøønt! Der er en 7-personers, men det bruger vi kun, når flere skal fragtes. Skøn bil! Har også hørt gode ting om Berlingo'en

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Okay, der er flere af de biler vi lige vil kigge på 

Anmeld

22. januar 2012

Lenats31

Vi har en Peugeot 307SW og har fin plads til 3 autostole på bagsædet. Vi har 4½ sæde hvoraf de 2½ er bagsæder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.