Så blev vi også ramt af krisen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2009

SHJuP

ÆV for Johnny!

Synes sgu det er synd for alle dem der får sparket lige nu...
Og der er RIGTIG MANGE! For vi kan se nede på mit arbejde, at folk nærmest står i kø for at søge kontanthjælp... Får mere end 100 nye sager om måneden lige for tiden... Det er altså VILDT!!!
-Så jeg behøver vist ikke frygte noget...

I Jans firma har de også lige haft fyrings-runde... Der røg også en del... Jan kom dog i den modsatte situation, da han fik en forfremmelse i stedet!
-Skønt for ham, men skide synd for mange af kollegerne!!!

Knus fra Stine, der snart heller ikke gider høre mere krise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Avi

ÅH hvor TRÆLS men jeg forstår ikke helt certificeringer skulle da fremme hans chancer????

Anmeld

12. marts 2009

Fines mor

Avi skriver:

ÅH hvor TRÆLS men jeg forstår ikke helt certificeringer skulle da fremme hans chancer????

Tjjaaa det skulle man også mene, men når man har temmelig mange, så mener de ikke at han vil blive i deres firma. Faktisk siger de rent ud, at han nok vil komme til at kede sig på sigt hos dem.
Men vi må håbe der snart byder sig noget.

Anmeld

12. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Tjjaaa det skulle man også mene, men når man har temmelig mange, så mener de ikke at han vil blive i deres firma. Faktisk siger de rent ud, at han nok vil komme til at kede sig på sigt hos dem.
Men vi må håbe der snart byder sig noget.

AI nu må de kraftsdejmer styre sig!!!... Det er bare den fucking lammeste undskyldning...!! Og en rigtig dårlig undskyldning, for at komme af med folk. HVAD fanden kan man bruge det til, når de står med fyreseddelen i hånden og der er krise, så jobsne ikke hænger på træerne... Grrr...

Anmeld

12. marts 2009

Fines mor

Zafir skriver:

AI nu må de kraftsdejmer styre sig!!!... Det er bare den fucking lammeste undskyldning...!! Og en rigtig dårlig undskyldning, for at komme af med folk. HVAD fanden kan man bruge det til, når de står med fyreseddelen i hånden og der er krise, så jobsne ikke hænger på træerne... Grrr...

Det er ikke i hans firma, det er de gange han har søgt job.
Om det så har været alm. IT chef stillinger, så er hans vifte for bred.
Og DK skal være førende indenfor IT tsk tsk.

Men hurra for netværk.. dem er vi ved at undersøge nu.

Anmeld

12. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Det er ikke i hans firma, det er de gange han har søgt job.
Om det så har været alm. IT chef stillinger, så er hans vifte for bred.
Og DK skal være førende indenfor IT tsk tsk.

Men hurra for netværk.. dem er vi ved at undersøge nu.

Nå for fanden... Suk... Det kan da godt være at han kommer til at kede sig, men det kan jo være mad på bordet...!!!

Mmm.. Jeg håber netværket giver pote!!!

Anmeld

12. marts 2009

Muslingen

Hej Helle.
Sådan noget møg. Men vi kender det jo. Christian nåede heldigvis at starte nyt job inden det gik rigtig galt på jobmarkedet.
Vi søger snart en ny IT-chef i min afdeling - det bliver meget spændende. Men det er jo nok lidt langt at rejser hver dag
Håber der dukker noget op snart.

Kh Fie

Anmeld

12. marts 2009

Fines mor

Muslingen skriver:

Hej Helle.
Sådan noget møg. Men vi kender det jo. Christian nåede heldigvis at starte nyt job inden det gik rigtig galt på jobmarkedet.
Vi søger snart en ny IT-chef i min afdeling - det bliver meget spændende. Men det er jo nok lidt langt at rejser hver dag
Håber der dukker noget op snart.

Kh Fie

Ja det er jo i Kbh, så det går ikke. Og det er vist også i Staten ikk?? Han nægter det offentlige, det tror jeg heller ikke det offentlige vil være tjent med på sigt *GGGGGGGGGGG* han er for hård til dem *G* Men tak..

Men hvis der dukker andet op, så sig bare til - men det skal virkelig være det tunge IT

Anmeld

16. marts 2009

JulieE

Fines mor skriver:

Manden fik idag sin opsigelse, men han får 4 mdr. løn, bonus og lov til at beholde firmabilen.
Vi er heldigvis sikret med lønsikring, så den kan høstes det næste år frem i tiden, vi skal så bare til at leve med en lille bil

Men han er allerede igang med sit netværk for at få et nyt job, så jeg håber det lykkes... indenfor kort tid.

ØV for pokker Helle, Hvor er det surt!! Godt i har sikret jer, så det ikke går udover jeg økonomisk! For der snart et et nyt job til Johnny!!

Knus fra
Julie

Anmeld

16. marts 2009

holbøll

Hej Helle.

Det er da godt nok træls for ham/jer. Håber snart han finder noget, ellers bliver han vel lidt "vanskeligt" at bo med så meget han normalt arbejder.
Men dejligt for jer at I ikke for det svært økonomisk lige med det samme.
pøj-pøj til jer.

Knus Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.