Lamaze drejetæppe - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

C@mill@

Den kommende far skriver:

Det lyder som en rigtig god ide at anskaffe sig sådanne en

Har et til salg som kun har været brugt få gange så det fremstår helt som nyt, 250 kr uden porto, står i Sorø men kan sendes for ca 70 kr... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Den kommende far

C@mill@ skriver:

Har et til salg som kun har været brugt få gange så det fremstår helt som nyt, 250 kr uden porto, står i Sorø men kan sendes for ca 70 kr... 

Kan du ikke sende mig en PB med et billede? min kæreste er rimelig kræsen med den slags så må hellere vise hende et billede af den inden jeg siger ja

Anmeld

23. januar 2012

C@mill@

Den kommende far skriver:

Kan du ikke sende mig en PB med et billede? min kæreste er rimelig kræsen med den slags så må hellere vise hende et billede af den inden jeg siger ja

R li blevet solgt

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

LunaLykke skriver:

Vi fik det desværre først da Julia var 4 måneder, VILLE ØNSKE vi havde fået det noget før, for hun elsker det bare! Men hun er 6 mdr nu og kan dårligt ligge der. Hun vil hellere ligge på gulvet og trille . 

Kan KUN anbefale det! Det er en meget sjovere måde at ligge på maven på, end bare på gulvet

Så du mener ikke at det kan svare sig at købe det når de er over 4 måneder? Havde godt nok overvejet at købe et til vores datter nu her. Hun har været igennem operation så hun er ikke meget for at ligge på maven, men tænkte at man kunne gøre det lidt sjovere ved sådan en.

Min datter er snart 5 måneder og vejer 5600 g.

/Fenja

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Fenja09 skriver:

Så du mener ikke at det kan svare sig at købe det når de er over 4 måneder? Havde godt nok overvejet at købe et til vores datter nu her. Hun har været igennem operation så hun er ikke meget for at ligge på maven, men tænkte at man kunne gøre det lidt sjovere ved sådan en.

Min datter er snart 5 måneder og vejer 5600 g.

/Fenja

Jo, synes stadig det er værd at investere i - især hvis hun ikke er glad for at ligge på maven! For selvom hun måske hurtigt vokser fra det, så er det virkelig guld værd i den tid hun kan bruge det

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

LunaLykke skriver:

Jo, synes stadig det er værd at investere i - især hvis hun ikke er glad for at ligge på maven! For selvom hun måske hurtigt vokser fra det, så er det virkelig guld værd i den tid hun kan bruge det

Okay super - tror nemlig godt at hun vil. Hun er så småt ved at være god til at ligge på maven, men helst ikke så længe og hun kan endnu ikke trille rundt af sig selv. Altså fra ryg til mave og omvendt. Så vil gerne træne det med hende.

Må ud og finde et til hende.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.