Har nu flere gange fået anbefalet noget her i Viborg, som skulle være værd at prøve. Aftensmadslevering lige til døren. Man får alle råvarer i en kasse og skal så tilberede det efter de opskrifter der er med.
Det ser jeg dælme frem til. Det er forholdsvis nemme opskrifter, men det bliver tilpas varieret, og det synes jeg at jeg savner i vores kost program. Det er ved at være ret trivielt, så jeg læder mig til at e hvad de sender.
De leverer en gang om ugen, og så er der mad til 4 dage. Mine kollegaer siger, at der er mere end rigelig mad. Man kan godt regne med der er til en dag med rester også.
NÅ men vi starter med en prøve pakke, så ser vi hvad der sker. Det er ikke vanvittig billligt. Mad til 4+1 dag koster 375 kr. pr. uge. Så det vil nogle måske mene man kunne handle ind til billigere. Men her er det virkelig kvalitet, og det er målt af og tilpasset, så man ikke smider det sidste af hvidkålen ud og det halve af porrerne.
Nu prøver vi. Glæder mig bare til ikke at skulle handle ind. Der skal selvfølgelig basisvarer til også, men det har vi som regel.
Ordningen er desværre kun i gang her omkring Viborg, men lur mig om ikke det bliver landsdækkende inden længe. Der må være andre end mig, der synes det er en god idé.
Knus herfra.
Anmeld