Søger dette Væghængte puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.465 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Bom

Nogen der ved hvilke mærke dette væghængte pulsebord er?? Og hvor det evt kan købes???

Det kunne jo også være at jeg var heldig at en af jer skønne kvinder havde et tilsalg..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

GUSO

Bom skriver:

Nogen der ved hvilke mærke dette væghængte pulsebord er?? Og hvor det evt kan købes???

Det kunne jo også være at jeg var heldig at en af jer skønne kvinder havde et tilsalg..

Hej.. Jeg syntes umiddelbart det ligner det der forhandles i Bilka, ved ikke om det er fast sortiment eller?? Ihvertfald er den nu hevet frem igen og så kan det være der er nogen der ved det med sikkerhed..
Camilla

Anmeld

20. januar 2012

Nadia&Daniel

Bom skriver:

Det er fra Bilka - vi har det selv, gav omkring 599.- for det..

Anmeld

20. januar 2012

OverTheRainbow

Bilka... Det er skam et dejligt puslebord

Anmeld

20. januar 2012

serinasmor

Bom skriver:

det er den fra bilka

vi har den nemlig selv ... Jeg mener bilka forhandler det endnu ..

det ser ud til at vi skal bruge vores i hvert fald indtil jul ... gætter på du ikke vil vente så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.