Total glemsom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik lige hva der sker med min hukommelse for tiden.. Er i uge 16+ detløser og min hukommelse har de sidste 14 dage været helt skidt. Ka stå oppe ved købmanden og ska handle og ka simpelhen ik huske hva jeg ska købe, så kommer kun hjem med det halve af det jeg sku ha haft Øv Øv!

Nu sidder der sikkert nogle kloge hoveder som tænker, at så ska jeg da bare til at lave en huskesedel. Det gør jeg så også! Problemet er så bare at jeg glemmer den hjemme på køkkenbordet.. Humm what to do, what to do? Kærsten er ved at være lidt træt af jeg ringer og ber ham om at handle mælk og smør hver anden dag inden han kommer hjem! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ved ik lige hva der sker med min hukommelse for tiden.. Er i uge 16+ detløser og min hukommelse har de sidste 14 dage været helt skidt. Ka stå oppe ved købmanden og ska handle og ka simpelhen ik huske hva jeg ska købe, så kommer kun hjem med det halve af det jeg sku ha haft Øv Øv!

Nu sidder der sikkert nogle kloge hoveder som tænker, at så ska jeg da bare til at lave en huskesedel. Det gør jeg så også! Problemet er så bare at jeg glemmer den hjemme på køkkenbordet.. Humm what to do, what to do? Kærsten er ved at være lidt træt af jeg ringer og ber ham om at handle mælk og smør hver anden dag inden han kommer hjem! Vh stine

Hehe, ammehjerne??

Anmeld

19. januar 2012

StineW79

Det sigere Theis også... Han ka ik huske at jeg har været så glemsom siden jeg fik thea og var total dopet på morfin. Lidt bekymrende måske... X

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

StineW79 skriver:

Det er lige som ammehjerne! Ens fokus er bare SÅ langt væk fra alt i hverdagen! Sådan havde jeg det i hvert fald hehe.

Man tænker kun baby, graviditet, baby, graviditet, baby......  

Anmeld

19. januar 2012

StineW79

Katte87 skriver:

Det er lige som ammehjerne! Ens fokus er bare SÅ langt væk fra alt i hverdagen! Sådan havde jeg det i hvert fald hehe.

Man tænker kun baby, graviditet, baby, graviditet, baby......  

Ja det er også min undskyldning indtil vidre, syntes bare ik det var så slemt første gang jeg var gravid, men hayy det ka jo være jeg bare har glemt det VHS stine

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

StineW79 skriver:

Ja det er også min undskyldning indtil vidre, syntes bare ik det var så slemt første gang jeg var gravid, men hayy det ka jo være jeg bare har glemt det VHS stine

Høhø, det er jo det  

Jeg synes i hvert fald at ammehjernen slog tidligt ind Frygter da også lidt for at komme tilbage i skole (lige til bachelorskrivning .) hehe

Anmeld

19. januar 2012

StineW79

Katte87 skriver:

Høhø, det er jo det  

Jeg synes i hvert fald at ammehjernen slog tidligt ind Frygter da også lidt for at komme tilbage i skole (lige til bachelorskrivning .) hehe

Syntes heldigvis det gik i sig selv da jeg var færdig med min barsel! Men syntes da godt nok også det har sat hurtigt ind denne gang. Vh stine

Anmeld

19. januar 2012

sofies

Hvor sjovt, men sikkert lidt irriterende i det lange løb.. 

Anmeld

19. januar 2012

StineW79

sofies skriver:

Hvor sjovt, men sikkert lidt irriterende i det lange løb.. 

Ka også være at jeg at jeg bare ska til at lave 2 huskesedler. 1 til køkkenbordet og en som jeg putter i min pung, når den er skrevet. Så ka det da være at jeg kommer i tanke om de ting jeg har glemt, når jeg ska betale for det jeg har husket.... Nå må heller se at komme i seng. Godnat til jer alle. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.