Middagsluren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hmmm, hvornår skal de køre små tumlinger ikke sove mere, før om aften når de skal i seng????

Lige nu sover min datter til middag i max halvanden time,  fra 12 til 14, men når vi så når kl 19.30 om aften er hun vildt frisk og bruger en til tre timer på at falde i søvn  Hun er kun 22 mdr???

Nogen der har viden om barnets lure???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Hmmm, hvornår skal de køre små tumlinger ikke sove mere, før om aften når de skal i seng????

Lige nu sover min datter til middag i max halvanden time,  fra 12 til 14, men når vi så når kl 19.30 om aften er hun vildt frisk og bruger en til tre timer på at falde i søvn  Hun er kun 22 mdr???

Anton er 18 måneder, han sover middagslur (alt mellem 1-2½ timer) og så kommer han i seng ca. 19.00, men han kan sagtens bruges ½ times tid på at falde i søvn, han skal lige mosle rundt i sengen

Anmeld

19. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Lige som at børn er vidt forskellige - lige så forskellig er det hvornår de slipper middags luren... Dertil er der ikke 2 børn med samme søvnbehov.

Det er en vuderings sag, men hvis hun bruger 3 timer på at falde i søvn hver evige aften - ville jeg nok skære i hendes middagslur. 

Frederic er 3,4 år og sover stadig på fridage og i weekender til middag i ca. 2-3 timer. Men kan så stadig sagtens puttes senest kl 19.00, hvor han sover med det samme og hvor han sover til næste morgen uden at vågne. 

I hverdagene er han i bh, for stædig til at sove til middag, så der kommer han i seng mellem 17.45 og 18.15. 

Vores fætter der er 2 mdr yngre end vores, slap allerede middagsluren da han var 1½ år. 

Så det er meget forskelligt.

Anmeld

19. januar 2012

K&S

Mor til Frederic skriver:

Lige som at børn er vidt forskellige - lige så forskellig er det hvornår de slipper middags luren... Dertil er der ikke 2 børn med samme søvnbehov.

Det er en vuderings sag, men hvis hun bruger 3 timer på at falde i søvn hver evige aften - ville jeg nok skære i hendes middagslur. 

Frederic er 3,4 år og sover stadig på fridage og i weekender til middag i ca. 2-3 timer. Men kan så stadig sagtens puttes senest kl 19.00, hvor han sover med det samme og hvor han sover til næste morgen uden at vågne. 

I hverdagene er han i bh, for stædig til at sove til middag, så der kommer han i seng mellem 17.45 og 18.15. 

Vores fætter der er 2 mdr yngre end vores, slap allerede middagsluren da han var 1½ år. 

Så det er meget forskelligt.

Han er en rigtig sovetryne, den lille charmetrold

for at den lille nye har arvet hans sovehjerte

Anmeld

19. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er thea 3 år og de dage hvor hun ik har sovet i børnehaven, falder hun i søvn i bilen på de 5 min det tager at køre hjem. Nogle dage sover hun 1 time, andre 3 timer. Hun kommer normalt i seng mellem kl 19-19.30 og sover indtil næste morgen. Min venindes dreng, som er 10 dage ældre har ik sovet til middag siden han var 1 1/2 og bare han sover 15 min i løbet af dagen er han umulig at putte om aftnen. 

Så det ku da godt være at i sku prøve at sige at middags luren maks må hedde 1 time og hvis det ik ændre noget er det måske helt slut med luren.. Vh stine

Anmeld

19. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter er 2 år og 10 mdr. og hun er ved årsskiftet stoppet med, at sove til middag i vs. Hun ville ikke sove om aften, så væk med luren. Hun kan dog stadigvæk godt sove lidt i weekenderne, men det er svært, at få hende til, at sove.

Anmeld

19. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

K&S skriver:

Han er en rigtig sovetryne, den lille charmetrold

for at den lille nye har arvet hans sovehjerte

tak.. 

Det er en god ting i weekender, for så kan vi begge sove til middag... 

Håber ihvertfald ikke det bliver en rasmus modsat...

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Vores datter sover til kl 8 8.30 om morgen, men så kl 12 når vi ligger hande ind og sove, så sover hun efter 20 minutter, og så halvanden time to timer frem.... syntes bare det er underligt hun kan sove tre en halv time efter hun er stået op, men om aften når det så er 5 6 timer siden hun har sovet....så kan hun ikke??? det lyder i mine øre bare mærkeligt

Anmeld

19. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Astrid bliver 3 til marts, Hun sover mellem 2-4 timer til middag, og igen til aften hvor hun bliver puttet alt mellem 18.45 og 20.00

Hvis hun kan få lov til det (weekender) sover hun til alt mellem 8.30 og 10.00

Hun har mega sovehjerte og har altid haft det. Så jeg klager ikke!

Hendes DP vækker hende desværre i DP'en pga børnene så er vågen på samme tid til efter middag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.