børn og seksualitet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvor gammel var jeres barn/børn da de begynte at røre ved deres kønsdele og i det hele taget vise begejstring for den nye opdagelse af at de har noget mellem bennene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Chewy

Anonym skriver:

Hvor gammel var jeres barn/børn da de begynte at røre ved deres kønsdele og i det hele taget vise begejstring for den nye opdagelse af at de har noget mellem bennene?

Min søn var 5-6 mdr da han begyndte at holde sig selv i tissemanden lige så snart han fik bleen af. Det så bare skægt ud. F.eks. når han var i bad var det et dilemma for ham, at han også gerne ville lege med legetøjet i badet, men det kunne man ikke rigtig kun med en hånd Nu er han 9 måneder og det er helt forsvundet igen

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Min søn var 5-6 mdr da han begyndte at holde sig selv i tissemanden lige så snart han fik bleen af. Det så bare skægt ud. F.eks. når han var i bad var det et dilemma for ham, at han også gerne ville lege med legetøjet i badet, men det kunne man ikke rigtig kun med en hånd Nu er han 9 måneder og det er helt forsvundet igen

Tak for svar

Min søn er pt meget glad for sin(19mdr) troede faktisk der ville gå længere tid før den ville få tildelt så meget interesse

Anmeld

19. januar 2012

norenberg

Min søn på 21 mdr render stolt rund og hiver den så lang som den kan blive mens han griner når han får bleen af og skal i bad, så tror det er meget normalt i den alder

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar, ja det lyder til at være helt normalt så

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

1 år og 2 mdr... Men kan ikke finde ud af om det er fordi hun synes det er sjovt, eller om det er fordi det klør 

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

1 år og 2 mdr... Men kan ikke finde ud af om det er fordi hun synes det er sjovt, eller om det er fordi det klør 

Haha

Min syntes vidst bare det er enormt rart og benytter sig af en hver chance til ligeat pille

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Haha

Min syntes vidst bare det er enormt rart og benytter sig af en hver chance til ligeat pille

Det gør hun også.. Lige så snart jeg skal skifte hende, så roder hun rundt dernede.. Men igen, er det så fordi det er rart, eller er det bare rart at få bleen af??

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det gør hun også.. Lige så snart jeg skal skifte hende, så roder hun rundt dernede.. Men igen, er det så fordi det er rart, eller er det bare rart at få bleen af??

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Jeg tror Isabella har været 8-9 mrd. da hun begyndte at røre sig dernede... Nu er det et helvede at skifte ble på hende  Som Zeus skriver, så kan jeg heller ikke lige lure af, om det er fordi det er sjovt, eller om det klør  Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig, hvor behageligt det må være at få en pause fra bleen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.