Jeg er personlig ikke til, de der "ydmyg" bruden polterabends hvor bruden skal klædes ud og sælge kys osv
Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men kan da fortælle om de to jeg har været til de sidste par år (i København). Så fede dage 
Den ene spiste brunch sammen og derefter kørte vi ud til Dragør fortet, som bliver drevet af et event firma. Vi spillede mega bordfodboldt, skød med bue, var i spøgelsesgangen, til musik quiz og spille kajakpolo
Super sjovt for alle og især for buden, der er en rigtig sportspige
Tilslut var vi hjemme hos en af de andre og spise lækker middag (lavet af en anden deltagers mor) og feste. pris ca 1000 kr incl mad og drikke, samt en fotobog med billeder af dagen til bruden.
Den anden holdt vi picnic i kongenshave med lækre sandwich og masser af Asti. Vi skulle have spillet kupp, men nåede aldrig til det, da vi bare snakkede og hyggede. Da vi var færdige der gik vi videre til en skønhedssalon, hvir brudne fik en asigsbehandling (vi andre sad på en café imens og arrangere nogle events til selve brylluppet). derefter hjem til en af deltagerne og spise foigras og drikke champagne (bruden eeeelsker froigras) og fikse os lidt op inden vi tog på restaurent og spiste tapas. Vi sluttede af med Tina Dichow koncert i Tivoli
Pris ca 700 kr incl mad, drikke og indgang til Tivoli
God fornøjelse emd at arrangere 
Anmeld