Spiral vs. p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

vitapigen

Jeg har også en hormonspiral og den fik jeg 8 uger efter fødsel... Og det er sådan lidt både og med den Jeg har nu haft den i 4 ½ mdr og jeg pletbløder stadig Håber det snart stopper, men har hørt fra andre at det kan tage op til ½ år før kroppen har vænnet sig til den... Det er bare rigtig noget øv Men det positive er at jeg ikke har blødt sådan at jeg skulle bruge bind, og jeg kan til dagligt ikke mærke den. Lige til at starte med kunne min mand mærke den Men det kan han ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Kvist

Katte87 skriver:

ØV, det lyder ikke rart. Jeg er også overrasket over, at jeg ikke har fået det at vide 

Jo tak, det håber jeg også meget  For ellers kan det ligesom være ligemeget Ved dog ikke hvad jeg ellers skulle! Det er klart nemmest med spiral.

Ja det var ikke sjove ting der kunne ske hvis man tog p-piller.. Så undrede mig også meget over de andre læger ikke havde tænkt på det..

Ja jo mere jeg tænker over det, jo nemmere lyder det faktisk også med den spiral..

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

vitapigen skriver:

Jeg har også en hormonspiral og den fik jeg 8 uger efter fødsel... Og det er sådan lidt både og med den Jeg har nu haft den i 4 ½ mdr og jeg pletbløder stadig Håber det snart stopper, men har hørt fra andre at det kan tage op til ½ år før kroppen har vænnet sig til den... Det er bare rigtig noget øv Men det positive er at jeg ikke har blødt sådan at jeg skulle bruge bind, og jeg kan til dagligt ikke mærke den. Lige til at starte med kunne min mand mærke den Men det kan han ikke mere

Det jeg tænker mest på er nok det med om man ikke kan mærke den til dagligt.. Sys jeg jo at man burde kunne, men det lyder ikke sådan når jeg snakker med andre der har spiral.. Eller på folk herinde

Og tænker at hvis jeg skal pletbløde lidt i et halvt år så overlever jeg helt sikkert også det, det er da at foretrække fremfor alm. mens..

Anmeld

27. januar 2012

vitapigen

Kvist skriver:

Det jeg tænker mest på er nok det med om man ikke kan mærke den til dagligt.. Sys jeg jo at man burde kunne, men det lyder ikke sådan når jeg snakker med andre der har spiral.. Eller på folk herinde

Og tænker at hvis jeg skal pletbløde lidt i et halvt år så overlever jeg helt sikkert også det, det er da at foretrække fremfor alm. mens..

Man kan overhovedet ikke mærke den, så hvis det er det der bekymre dig, kan du sagtens få den sat op Det er virkelig lækkert at man ikke skal tænke på prævention

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

vitapigen skriver:

Man kan overhovedet ikke mærke den, så hvis det er det der bekymre dig, kan du sagtens få den sat op Det er virkelig lækkert at man ikke skal tænke på prævention

Vil ikke sige jeg er nervøs for det, men tanken har da strejfet mig et par gange

Anmeld

27. januar 2012

vitapigen

Hehe det skal du bestemt ikke være

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

vitapigen skriver:

Hehe det skal du bestemt ikke være

Det lyder godt

Er blevet helt varm på ideen, slet ikke at skulle tænke på det i 5 år.. Det lyder som luksus..

Anmeld

27. januar 2012

Fam. Madsen

Kvist skriver:

Det lyder godt

Er blevet helt varm på ideen, slet ikke at skulle tænke på det i 5 år.. Det lyder som luksus..

jeg har haft homon spiral over to gange nu.

og har kun posetivt og sige om det. ja der kan gå op til et halvt år før kroppen vender sig til det. men begge gange jeg har fået sat en op er det gået maks. 5 mdr. før min krop har vendet sig til den.

jeg har ikke kunne mærke noget når lægen har sat den op nogen af gangen og har haft en alm. mens siden jeg fik den op i okt. mdr. ellers har jeg kun plet blødet meget lidt. 

Anmeld

27. januar 2012

Kvist

Fam. Madsen skriver:

jeg har haft homon spiral over to gange nu.

og har kun posetivt og sige om det. ja der kan gå op til et halvt år før kroppen vender sig til det. men begge gange jeg har fået sat en op er det gået maks. 5 mdr. før min krop har vendet sig til den.

jeg har ikke kunne mærke noget når lægen har sat den op nogen af gangen og har haft en alm. mens siden jeg fik den op i okt. mdr. ellers har jeg kun plet blødet meget lidt. 

Det lyder super.. Er slet ikke i tvivl længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.