Er der mon noget galt? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Ville lige høre om nogen evt. har et bud på dette..

Jeg havde en missed abortion her i dec. Var til scanning og fik at vide at fosteret ikke var stort nok i forhold til hvor langt henne jeg sku være(ca. 9 uger) og der var ikke noget liv. Så fik en tid dagen efter til en udskrabning, og hele indgrebet forløb uden problemer osv.

Jeg blødte så i en uge herefter, med stop d. 31 dec, så næste forventet mens er 4-6 uger efter.

Har så idag, allerede 3 uger efter pletblødt(brunligt og kun en smule og kun én gang, hvis man kan sige det sådan) Er det rester? Måske en ny graviditet?(ægget der sætter sig fast), er det mens? eller infektion?  Tror i der er noget galt?

Alle bud er velkomne.

Hilsen den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

l.kjoeller

Tør ikke sige hvad det er men du får lig en stor

Anmeld

21. januar 2012

JH12

Har ingen idé om hvad det er..

Men jeg krydser fingre  for der snart er en baby, også får en lige en

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak

Anmeld

22. januar 2012

Kløver

Min første tanke er, om det kunne være ægløsning, da det tidsmæssigt kunne passe meget godt
Sender i hvertfald kæmpe kram og håber der snart er en ønskebaby til jer

Anmeld

22. januar 2012

Kris89

håber for dig det er ægget der sætter sig fast.

men mine egne erfaringer er desværre værre jeg havde pletblødning 3 mdr. efter SA. altså ingen rigtig mens...

Anmeld

22. januar 2012

ekebiv

Ville lige høre om nogen evt. har et bud på dette..

Jeg havde en missed abortion her i dec. Var til scanning og fik at vide at fosteret ikke var stort nok i forhold til hvor langt henne jeg sku være(ca. 9 uger) og der var ikke noget liv. Så fik en tid dagen efter til en udskrabning, og hele indgrebet forløb uden problemer osv.

Jeg blødte så i en uge herefter, med stop d. 31 dec, så næste forventet mens er 4-6 uger efter.

Har så idag, allerede 3 uger efter pletblødt(brunligt og kun en smule og kun én gang, hvis man kan sige det sådan) Er det rester? Måske en ny graviditet?(ægget der sætter sig fast), er det mens? eller infektion?  Tror i der er noget galt?

Alle bud er velkomne.

Hilsen den bekymrede

Jeg er ret sikker på at det er en helt alm pletblødning. Jeg var igennem præcis det samme også i december og efter den "store" blødning stoppede pletblødte jeg frem til mens kom efter ca 5 uger. Nogle gange/dage var det kune en lille bitte smule og andre dage lidt mere og nogle dage ingenting. Jeg var også bekymret for infektion og var ekstremt obs på de pletblødninger men nu har mens været der så nu går jeg ud fra at tingene er "back to normal"

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Ok det var da beroligende at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.