Hvad laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Diana...

Her til aften?

Jeg sider for første aften siden jeg har født med hænderne fri griner, det er første aften jeg har spist med 2 hænder og kan skrive med 2 hænder altså om aften...

Han ligger her ved siden af mig og sover i sin lift den har han ikke vil sove i før kun hos mor er godt nok. sød mors dreng.

så nu venter jeg bare på der kommer sandhedens time og så skal jeg på hoved i seng er mega træt idag med hoved pine samtidig.

Hvad laver i?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Heidi.

Diana/Claus skriver:

Her til aften?

Jeg sider for første aften siden jeg har født med hænderne fri griner, det er første aften jeg har spist med 2 hænder og kan skrive med 2 hænder altså om aften...

Han ligger her ved siden af mig og sover i sin lift den har han ikke vil sove i før kun hos mor er godt nok. sød mors dreng.

så nu venter jeg bare på der kommer sandhedens time og så skal jeg på hoved i seng er mega træt idag med hoved pine samtidig.

Hvad laver i?

Knus Diana

Skal hjem til min veninde... Sammen skal vi øve vores fremlæggelse til i morgen.. Hvor vi bliver uddannede

Knus

Anmeld

11. marts 2009

Fines mor

Diana/Claus skriver:

Her til aften?

Hvad laver i?

Knus Diana

Manden skal spille WOW, jeg skal se Hospitalet og Sandhedens time, selvom jeg godt nok syntes det er lidt latterligt til tider.
Men der kommer jo ikke så meget andet der er værd at se.

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Skal hjem til min veninde... Sammen skal vi øve vores fremlæggelse til i morgen.. Hvor vi bliver uddannede

Knus

Ihh hvor dejligt så du færdig i morgen?

Knus

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Fines mor skriver:

Manden skal spille WOW, jeg skal se Hospitalet og Sandhedens time, selvom jeg godt nok syntes det er lidt latterligt til tider.
Men der kommer jo ikke så meget andet der er værd at se.

Ja det rigtig men jeg synes nu det er lidt sjovt alligevel hi hi.

Anmeld

11. marts 2009

Heidi.

Diana/Claus skriver:

Ihh hvor dejligt så du færdig i morgen?

Knus

Ja i princippet.. Får bare først eksamensbevis på fredag..

Anmeld

11. marts 2009

SaNiNa

sidder i sofaen og laver ingenting har mega ondt i lænden og op ad ryggen... så tror snart det er nat nat for mig...

så må jeg håbe jeg ikke skal ligge vågen fra 03.30 til kl 07.00 imorgen hvor kæresten står op...

Anmeld

11. marts 2009

Kloster

Hej. Jeg sidder lige ved com
Mads skal snart i seng. Han spiser lige et stykke af den nybagte banankage, som Rasmus og jeg bagte i eftermiddag.

Manden er til træner-møde, så jeg skal se Desperate Housewifes i ro og mag. Det er helt nye afsnit, så dem skal jeg da bare se
Ellers står den som sædvanligt på de 3 maskiner vasketøj hver dag. Skal lige have den sidste kørt igennem i dag.
Har heldigvis fri i morgen, men bilen skal på værksted og Rasmus skal til lægen. Så den fridag er også væk...

KLoster

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Ja i princippet.. Får bare først eksamensbevis på fredag..

Ihh hvor skønt for dig stort tillykke med det.

Knus

Anmeld

11. marts 2009

eliasogmor

Diana/Claus skriver:

Ihh hvor skønt for dig stort tillykke med det.

Knus

jeg har oprettet en masser annoncer,,vil have solgt elias næsten nye klapvogn, da jeg har forelsket mig i en anden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.