Anonym skriver:
hej alle.. jeg er en pige på 22 der grundet div. ubehagelige oplevelser og sexovergreb i mine teenage år har en lidt skæv tilgang til nogle ting inden for sex..
jeg har nogle grund regler: jeg sluger ikke(har prøvet det en gang og kan i hver detalje huske den grimme smag, konsistensen, varmen og hvor svært det var at få smagen væk i 3 dage :-S
der ud over, ingen analsex, aldrig prøvet og føler mig virkelig beskidt og ulækker der.. alligevel har jeg været lidt nysgerrig over for det..
jeg kan ikke få orgasme under sex, aldrig fået orgasme med en fyr og har virkelig svært ved det der med at fortælle hvad jeg vil og kan lide osv.. kan dog få orgasme når jeg leger med mig selv, men det er noget med orgasmen kommer og 2 sek efter er jeg "videre" kan ikke engang nyde orgasmen efter den er kommet..
min kæreste er meget ked af han ikke kan give mig orgasme og bliver i perioder sur og tvær fordi jeg ikke kan ligge mig foran ham vise ham og vejlede ham til at give mig orgasme.. ved ikke hvad jeg skal stille op med det.. det er jo så svært for mig, føler mig jo beskidt og billig hvis jeg rør ved mig selv.. :-S
forleden dag bad jeg ham give mig massage, gjorde det hele klar og lagde mig nøgen på maven på et håndklæde så han ku gi mig massage hvilke han gjorde.. men kunne så mærke at efterhånden som han gav mig massage blev han mere interesseret i at tage mig på røven og kunne da os hurtigt mærke han fik jern på. det ene førte til det andet og inden jeg så mig om havd ejeg en pik i fissen, massage olie over det hele og en finger i numsen(hvilke han forsiktigt har gjordt før). dette var egentlig okay og jeg ku godt mærke hvor det bar hen og liderligheden og nydelsen tog over og inen længe var hans pik på vej i numsen på mig.. den nåede så ikke engang halvvejs ind før jeg måtte bede ham stoppe, smerten i min numse var så stor at jeg var ved at tude og bad ham tage den ud igen.. er det normalt ? at det skal gøre så ondt..?
undskyld den lange forklaring håber der er nogle der kan hjælpe med lidt råd ?
er anonym da jeg har en ide om der godt kunne være nogle af mine veninder eller søstre her inde.. ;-) og det kommer ik dem ved :-)
meget som de andre siger, virker nogle af tingene meget normalt for din alder.
mht til analsex, så kan dette være super lækkert, men det kræver faktisk ret meget før det blive det.
først og fremmest vil jeg klart anbefale en god glidecreme,
derefter er det et spørgsmål om langsomt, men sikkert at gøre indgangen stor nok, så du ikke springes og det ikke gør ondt, når han trænger ind.
så skal det gå meget langsomt, faktisk er det bedst hvis det er dig der styre det, så det kun er så langt ind at det ikke gør ondt, langsomt vil du opdage at den kommer længere og længere ind.
sørg for at leg med klitoris, så du hele tiden er våd.
husk på det dit tempo og dig der bestemmer, ellers er det en ubehagelig oplevelse.
nogle stillinger er bedre end andre, så sørg for at finde den der passer dig bedst, af dem som typisk er bedst er doggistyle og at ride ham, men det ikke sikkert det passer på dig.
men analsex handler 100% om at du bestemmer, før det kan blive til en god oplevelse