pige på 22 år med "problemer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.941 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

hej alle.. jeg er en pige på 22 der grundet div. ubehagelige oplevelser og sexovergreb i mine teenage år har en lidt skæv tilgang til nogle ting inden for sex..

jeg har nogle grund regler: jeg sluger ikke(har prøvet det en gang og kan i hver detalje huske den grimme smag, konsistensen, varmen og hvor svært det var at få smagen væk i 3 dage :-S

der ud over, ingen analsex, aldrig prøvet og føler mig virkelig beskidt og ulækker der.. alligevel har jeg været lidt nysgerrig over for det.. 

jeg kan ikke få orgasme under sex, aldrig fået orgasme med en fyr og har virkelig svært ved det der med at fortælle hvad jeg vil og kan lide osv.. kan dog få orgasme når jeg leger med mig selv, men det er noget med orgasmen kommer og 2 sek efter er jeg "videre" kan ikke engang nyde orgasmen efter den er kommet..

min kæreste er meget ked af han ikke kan give mig orgasme og bliver i perioder sur og tvær fordi jeg ikke kan ligge mig foran ham vise ham og vejlede ham til at give mig orgasme.. ved ikke hvad jeg skal stille op med det.. det er jo så svært for mig, føler mig jo beskidt og billig hvis jeg rør ved mig selv.. :-S

forleden dag bad jeg ham give mig massage, gjorde det hele klar og lagde mig nøgen på maven på et håndklæde så han ku gi mig massage hvilke han gjorde.. men kunne så mærke at efterhånden som han gav mig massage blev han mere interesseret i at tage mig på røven og kunne da os hurtigt mærke han fik jern på. det ene førte til det andet og inden jeg så mig om havd ejeg en pik i fissen, massage olie over det hele og en finger i numsen(hvilke han forsiktigt har gjordt før). dette var egentlig okay og jeg ku godt mærke hvor det bar hen og liderligheden og nydelsen tog over og inen længe var hans pik på vej i numsen på mig.. den nåede så ikke engang halvvejs ind før jeg måtte bede ham stoppe, smerten i min numse var så stor at jeg var ved at tude og bad ham tage den ud igen.. er det normalt ? at det skal gøre så ondt..?

undskyld den lange forklaring håber der er nogle der kan hjælpe med lidt råd ?

er anonym da jeg har en ide om der godt kunne være nogle af mine veninder eller søstre her inde.. ;-) og det kommer ik dem ved :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

B&J

orgasmen kan skyldes du ikke giver dig 100% hen, det kunne jeg heller ikke istarten men har lært det og har lært at forklare min kæreste hvad jeg kan lig og ikke lig og det er såå vigtigt i begge ved det..

og jeg skal helt klart sige min røv er kun min røv og det ved mine kærester og der skal ikke noget op..

så længe du heller ikke er varmet godt op jamen så putter man ikke bare en pik op i en for det kan gøre meget ondt.....

jeg syntes i skal få snakket om alt det og hvis du gerne vil have den bagfra jamen så husk godt med glidecrem og han skal varme dig op det er ikke noget der bare lige sker...

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg syndes bare det er svært at snakke om den slaks efter de ting jeg har oplevet i teenage årene, men vil jo gerne dele resten af mit liv med ham, så mon ikke jeg skal tage mig sammen..

med hensyn til anal så tror jeg ikke ummidlbart det er noget jeg vil prøve igen, har altid haft samme holdning som dig og har den stadig men man kan sige nu er det ihværtifal prøvet og avs!

Anmeld

21. januar 2012

Mother-love

Hejsa.
Det med orgasme sammen med en fyr Kan være svært. Jeg har også haft svært ved at få det med mine kærester. Har kun fået det med min tidligere kæreste og min nuværende kæreste. Det kan være noget med alderen. Og så også det at du har svært ved at fortælle hvad du kan lide osv. Og det er meget normalt for en pige i din alder. Tror ikke det har noget at gøre med de forfærdelige ting du har været igennem.
Det er først noget der kommer når man føler sig 100 procent tryg både ved sexen og kæresten.

Analsex er der mange der ikke bryder sig om. Det er heller ikke min ynglings men det er okay engang i mellem.
Det vigtigste ved analsex er at man holder skeden våd hele tiden. Dvs at hvis du f.eks fik en orgasme først ville det gøre mindre ondt. Og de fleste bruger også glidecrem. Og så er det vigtigt at man lege med klitoris imens man får analsex. For netop at holde skeden våd.

Og man skal ikke gå med til noget som man ikke kan lide. Det må man aldrig gøre.

De ting som du ser som dine problemer ser jeg som meget normalt af din alder. Jeg bliver selv 25 til marts og jeg har været igennem de samme ting selv. Og kan love dig at den dag du er 100 procent tryg ved dig selv og din kærestes sex så skal det nok komme.

Ps. Det med at lege med sig selv synes jeg også var meget grænseoverskridende for mig i starten. Men har det fint med det nu.

Anmeld

21. januar 2012

karina1980

Anonym skriver:

hej alle.. jeg er en pige på 22 der grundet div. ubehagelige oplevelser og sexovergreb i mine teenage år har en lidt skæv tilgang til nogle ting inden for sex..

jeg har nogle grund regler: jeg sluger ikke(har prøvet det en gang og kan i hver detalje huske den grimme smag, konsistensen, varmen og hvor svært det var at få smagen væk i 3 dage :-S

der ud over, ingen analsex, aldrig prøvet og føler mig virkelig beskidt og ulækker der.. alligevel har jeg været lidt nysgerrig over for det.. 

jeg kan ikke få orgasme under sex, aldrig fået orgasme med en fyr og har virkelig svært ved det der med at fortælle hvad jeg vil og kan lide osv.. kan dog få orgasme når jeg leger med mig selv, men det er noget med orgasmen kommer og 2 sek efter er jeg "videre" kan ikke engang nyde orgasmen efter den er kommet..

min kæreste er meget ked af han ikke kan give mig orgasme og bliver i perioder sur og tvær fordi jeg ikke kan ligge mig foran ham vise ham og vejlede ham til at give mig orgasme.. ved ikke hvad jeg skal stille op med det.. det er jo så svært for mig, føler mig jo beskidt og billig hvis jeg rør ved mig selv.. :-S

forleden dag bad jeg ham give mig massage, gjorde det hele klar og lagde mig nøgen på maven på et håndklæde så han ku gi mig massage hvilke han gjorde.. men kunne så mærke at efterhånden som han gav mig massage blev han mere interesseret i at tage mig på røven og kunne da os hurtigt mærke han fik jern på. det ene førte til det andet og inden jeg så mig om havd ejeg en pik i fissen, massage olie over det hele og en finger i numsen(hvilke han forsiktigt har gjordt før). dette var egentlig okay og jeg ku godt mærke hvor det bar hen og liderligheden og nydelsen tog over og inen længe var hans pik på vej i numsen på mig.. den nåede så ikke engang halvvejs ind før jeg måtte bede ham stoppe, smerten i min numse var så stor at jeg var ved at tude og bad ham tage den ud igen.. er det normalt ? at det skal gøre så ondt..?

undskyld den lange forklaring håber der er nogle der kan hjælpe med lidt råd ?

er anonym da jeg har en ide om der godt kunne være nogle af mine veninder eller søstre her inde.. ;-) og det kommer ik dem ved :-)

meget som de andre siger, virker nogle af tingene meget normalt for din alder.

mht til analsex, så kan dette være super lækkert, men det kræver faktisk ret meget før det blive det.

først og fremmest vil jeg klart anbefale en god glidecreme,

derefter er det et spørgsmål om langsomt, men sikkert at gøre indgangen stor nok, så du ikke springes og det ikke gør ondt, når han trænger ind.

så skal det gå meget langsomt, faktisk er det bedst hvis det er dig der styre det, så det kun er så langt ind at det ikke gør ondt, langsomt vil du opdage at den kommer længere og længere ind.

sørg for at leg med klitoris, så du hele tiden er våd.

husk på det dit tempo og dig der bestemmer, ellers er det en ubehagelig oplevelse.

nogle stillinger er bedre end andre, så sørg for at finde den der passer dig bedst, af dem som typisk er bedst er doggistyle og at ride ham, men det ikke sikkert det passer på dig.

men analsex handler 100% om at du bestemmer, før det kan blive til en god oplevelse

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

karina, tak for dit svar, det er en god måde at se det på.. det er helt klart noget jeg vil tænke over, så igen tak ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.